o službě
Úspěšná komunikace není jen o kreativních nápadech a mistrném provedení. Musí být v souladu s vlastnostmi propagovaného produktu či služby, jejich cenou, dostupností, skutečnými benefity pro zákazníka, a zároveň i celkovou firemní identitou a DNA značky. Nemůžete totiž slibovat něco, co nedokážete splnit. Co se bude míjet s očekáváním a potřebami zákazníků. Prodávat luxusní výrobek ve slevě v supermarketu za inzertní podpory v Rytmu života. Pyšnit se ekologickým přístupem a vedle toho vypouštět nebezpečný odpad do kanálu. Tedy můžete, ale dlouhodobý úspěch a růst vám to nepřinese. Základem pro správné nastavení jednotlivých složek tzv. marketingového mixu (produkt, cena, distribuce, komunikace) je kvalitní marketingová strategie, postavená na tvrdých datech a detailní analýze vaší značky, nabídky, zákazníků a konkurence. Díky ní budete přesně vědět, jaké taktické nástroje zvolit, na jaké zákazníky cílit a jak s nimi mluvit.