Rödl & Partner: Čtyřnásobný nárůst výstupů v předních ekonomických a mainstreamových médiích
4×
nárůst publicity v klíčových médiích
50%
meziroční nárůst mediálních výstupů
TOP 5
nejvyhledávanější kancelář v oblasti daní z příjmů a majetkových daní
- Cílem spolupráce je zvyšovat povědomí o značce Rödl & Partner a jejích poradenských službách v klíčových médiích, zároveň tak posilovat její expertní pozici mezi novináři a odbornou i širokou veřejností.
- Dále je záměrem podpořit pozitivní reputaci značky a tím také loajalitu stávajících zaměstnanců a nábor nových talentů (employer branding).
- Součástí spolupráce je také poskytování mentoringu a školení ohledně využívání profesní sociální sítě LinkedIn.
- Zaměřujeme se na aktuální dění, judikaturu a legislativu, ke které můžeme médiím nabízet odborný pohled Rödl & Partner. Zvláštní důraz klademe na experty, jelikož právě na nich, na jejich výběru, vhodné spolupráci s nimi a znalosti oblastí, kterým se věnují, je mediální komunikace postavena.
- Vyjádření zprostředkováváme v rozličných formátech, nejen skrze tiskové zprávy, ale i autorské komentáře, rozhovory, audio nahrávky, mediapitche a další žánry.
- Témata sami aktivně vyhledáváme, přicházíme s nimi, nabízíme je klientovi k mediální komunikaci a konzultujeme je s ním. Složitá témata dokážeme díky naší praxi vhodně zjednodušovat a dostat se zároveň k tomu nejdůležitějšímu.
- Profilaci expertů se věnujeme vedle zpravodajských médií také na sociální síti LinkedIn.
- Před začátkem spolupráce měl klient stabilní a aktivní mediální přítomnost převážně v odborných titulech zaměřených na právo, daně a další oblasti své poradenské činnosti, ale také v některých mainstreamových médiích. Spolupráce tuto stávající pozici klienta rozšířila o pravidelnou a systematickou přítomnost také v nejčtenějších tuzemských médiích, předních ekonomických titulech, nebo například ve vysílání Českého rozhlasu, čímž dále posílila povědomí o značce mezi širší veřejností.
- Konkrétně pak počet mediálních výstupů v cílových médiích – předních ekonomických a mainstreamových médiích – vzrostl čtyřnásobně oproti již dosažené úrovni před zahájením spolupráce.
- Rödl & Partner se v průběhu spolupráce stal mezi novináři jednou z pěti nejvyhledávanějších kanceláří v oblasti daní z příjmů a v oblasti majetkových daní.
„S médii jsme měli dlouhodobě stabilní a kvalitní spolupráci i před začátkem spolupráce s EPIC PR, ale společně jsme ji posunuli na novou úroveň. Výrazně jsme posílili přítomnost v předních ekonomických i mainstreamových médiích a cíleně profilovali naše experty jako respektované odborníky ve svých oblastech. Oceňuji proaktivní přístup agentury, schopnost rychle reagovat na aktuální dění a přicházet s tématy, která otevírají dveře k nejvýznamnějším titulům. Tento strategický posun má pro nás přímý dopad na posílení značky i employer branding.“
Další case studies
BDO: Nejcitovanější poradenskou společností v porovnání s konkurencí
66% nárůst publicity
Randstad: Miláček České televize
900x v médiích
Boston Consulting Group: Dvojnásobný nárůst dosahu mediálních výstupů
100 % nárůst počtu výstupů v Tier1 médiích
Parallel Garden: Jak jsme v crowdfundingu vybrali skoro milion
Parallel Garden: Milion na Hithitu pro hydroponii SKUBA
Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech
Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech
Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu
Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu
Noerr: Top 10 mediálně nejcitovanější advokátní kancelář
4,5x nárůst publicity
Trinity Bank: Úspěšný rebranding z kampeličky na respektovanou banku
Rebrandingem mezi elitu
Synlab: Nejcitovanější laboratoř v ČR
Přes 1600 výstupů za tři roky
ANECT: Z ajťáků jsme udělali nejcitovanější experty mezi přímou konkurencí
Zvýšení medializace o 70 %
Saint-Gobain ADFORS: Regionální employer branding největšího světového výrobce perlinky
Zvýšení medializace o 65 %
Saint-Gobain Construction Products: Díky nám jsou sádrokarton, fasády a izolace „sexy“
Efektivní integrace čtyř brandů
Nejřemeslníci.cz: Re-launch známého portálu zahltil provozovatele poptávkami
Přes 70 výstupů z tiskovky
ČED: Efektivní brandbuilding dodavatele energií
Noví klienti díky kampaním na Facebooku
Synlab: Promyšlená syntéza několika sociálních sítí
Zvýšení dosahu příspěvků na Facebooku o 300 %
Yves Rocher: Cíle jsme splnili už za tři měsíce
Zvýšení dosahu příspěvků na sítích o 380 % za tři měsíce
PwC: Změna vnímání značky jako dodavatele komplexnějších služeb
Zvýšení medializace o 79 % za jediný rok
Karpuchina Gallery: 100% SOLD OUT! Jak jsme pomohli vyprodat výstavu za bitcoin
Pomohli jsme vyprodat výstavu obrazů za bitcoin