Rödl & Partner: Čtyřnásobný nárůst výstupů v předních ekonomických a mainstreamových médiích

nárůst publicity v klíčových médiích

50%

meziroční nárůst mediálních výstupů

TOP 5

nejvyhledávanější kancelář v oblasti daní z příjmů a majetkových daní

Zadání

  • Cílem spolupráce je zvyšovat povědomí o značce Rödl & Partner a jejích poradenských službách v klíčových médiích, zároveň tak posilovat její expertní pozici mezi novináři a odbornou i širokou veřejností.
  • Dále je záměrem podpořit pozitivní reputaci značky a tím také loajalitu stávajících zaměstnanců a nábor nových talentů (employer branding).
  • Součástí spolupráce je také poskytování mentoringu a školení ohledně využívání profesní sociální sítě LinkedIn.

strategie

  • Zaměřujeme se na aktuální dění, judikaturu a legislativu, ke které můžeme médiím nabízet odborný pohled Rödl & Partner. Zvláštní důraz klademe na experty, jelikož právě na nich, na jejich výběru, vhodné spolupráci s nimi a znalosti oblastí, kterým se věnují, je mediální komunikace postavena.
  • Vyjádření zprostředkováváme v rozličných formátech, nejen skrze tiskové zprávy, ale i autorské komentáře, rozhovory, audio nahrávky, mediapitche a další žánry.
  • Témata sami aktivně vyhledáváme, přicházíme s nimi, nabízíme je klientovi k mediální komunikaci a konzultujeme je s ním. Složitá témata dokážeme díky naší praxi vhodně zjednodušovat a dostat se zároveň k tomu nejdůležitějšímu.
  • Profilaci expertů se věnujeme vedle zpravodajských médií také na sociální síti LinkedIn.

Výsledek

  • Před začátkem spolupráce měl klient stabilní a aktivní mediální přítomnost převážně v odborných titulech zaměřených na právo, daně a další oblasti své poradenské činnosti, ale také v některých mainstreamových médiích. Spolupráce tuto stávající pozici klienta rozšířila o pravidelnou a systematickou přítomnost také v nejčtenějších tuzemských médiích, předních ekonomických titulech, nebo například ve vysílání Českého rozhlasu, čímž dále posílila povědomí o značce mezi širší veřejností.
  • Konkrétně pak počet mediálních výstupů v cílových médiích – předních ekonomických a mainstreamových médiích – vzrostl čtyřnásobně oproti již dosažené úrovni před zahájením spolupráce.
  • Rödl & Partner se v průběhu spolupráce stal mezi novináři jednou z pěti nejvyhledávanějších kanceláří v oblasti daní z příjmů a v oblasti majetkových daní.

„S médii jsme měli dlouhodobě stabilní a kvalitní spolupráci i před začátkem spolupráce s EPIC PR, ale společně jsme ji posunuli na novou úroveň. Výrazně jsme posílili přítomnost v předních ekonomických i mainstreamových médiích a cíleně profilovali naše experty jako respektované odborníky ve svých oblastech. Oceňuji proaktivní přístup agentury, schopnost rychle reagovat na aktuální dění a přicházet s tématy, která otevírají dveře k nejvýznamnějším titulům. Tento strategický posun má pro nás přímý dopad na posílení značky i employer branding.“

Jana Švédová
PR Manager

Další case studies

Rödl & Partner: Čtyřnásobný nárůst výstupů v předních ekonomických a mainstreamových médiích

Rödl & Partner: Čtyřnásobný nárůst výstupů v předních ekonomických a mainstreamových médiích

4,5x nárůst publicity

BDO: Nejcitovanější poradenskou společností v porovnání s konkurencí

BDO: Nejcitovanější poradenskou společností v porovnání s konkurencí

66% nárůst publicity

Randstad: Miláček České televize

Randstad: Miláček České televize

900x v médiích

Boston Consulting Group: Dvojnásobný nárůst dosahu mediálních výstupů

Boston Consulting Group: Dvojnásobný nárůst dosahu mediálních výstupů

100 % nárůst počtu výstupů v Tier1 médiích

Parallel Garden: Jak jsme v crowdfundingu vybrali skoro milion

Parallel Garden: Jak jsme v crowdfundingu vybrali skoro milion

Parallel Garden: Milion na Hithitu pro hydroponii SKUBA

Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech

Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech

Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech

Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu

Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu

Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu

Noerr: Top 10 mediálně nejcitovanější advokátní kancelář

Noerr: Top 10 mediálně nejcitovanější advokátní kancelář

4,5x nárůst publicity

Trinity Bank: Úspěšný rebranding z kampeličky na respektovanou banku

Trinity Bank: Úspěšný rebranding z kampeličky na respektovanou banku

Rebrandingem mezi elitu

Synlab: Nejcitovanější laboratoř v ČR

Synlab: Nejcitovanější laboratoř v ČR

Přes 1600 výstupů za tři roky

ANECT: Z ajťáků jsme udělali nejcitovanější experty mezi přímou konkurencí

ANECT: Z ajťáků jsme udělali nejcitovanější experty mezi přímou konkurencí

Zvýšení medializace o 70 %

Saint-Gobain ADFORS: Regionální employer branding největšího světového výrobce perlinky

Saint-Gobain ADFORS: Regionální employer branding největšího světového výrobce perlinky

Zvýšení medializace o 65 %

Saint-Gobain Construction Products:  Díky nám jsou sádrokarton, fasády a izolace „sexy“

Saint-Gobain Construction Products: Díky nám jsou sádrokarton, fasády a izolace „sexy“

Efektivní integrace čtyř brandů

Nejřemeslníci.cz: Re-launch známého portálu zahltil provozovatele poptávkami

Nejřemeslníci.cz: Re-launch známého portálu zahltil provozovatele poptávkami

Přes 70 výstupů z tiskovky

ČED: Efektivní brandbuilding dodavatele energií

ČED: Efektivní brandbuilding dodavatele energií

Noví klienti díky kampaním na Facebooku

Synlab: Promyšlená syntéza několika sociálních sítí

Synlab: Promyšlená syntéza několika sociálních sítí

Zvýšení dosahu příspěvků na Facebooku o 300 %

Yves Rocher: Cíle jsme splnili už za tři měsíce

Yves Rocher: Cíle jsme splnili už za tři měsíce

Zvýšení dosahu příspěvků na sítích o 380 % za tři měsíce

PwC: Změna vnímání značky jako dodavatele komplexnějších služeb

PwC: Změna vnímání značky jako dodavatele komplexnějších služeb

Zvýšení medializace o 79 % za jediný rok

Karpuchina Gallery: 100% SOLD OUT! Jak jsme pomohli vyprodat výstavu za bitcoin

Karpuchina Gallery: 100% SOLD OUT! Jak jsme pomohli vyprodat výstavu za bitcoin

Pomohli jsme vyprodat výstavu obrazů za bitcoin

PwC Legal: Z nulové komunikace mezi nejcitovanější advokátní kanceláře

PwC Legal: Z nulové komunikace mezi nejcitovanější advokátní kanceláře

Z nuly na vrchol

Pomůžeme i vaší značce