Blog

Zamyšlení a glosování PR a marketingu vůkol

Naše články

Zažijí Horalky propad tržeb?

Zažijí Horalky propad tržeb?

Majitel Sedity Pavel Jakubec sklidil bouři i chválu za svůj výrok, že neočkovaní lidé by měli zůstat doma. Celá věc byla hojně medializována. Můžou tato slova ohrozit značku a prodeje Horalek? Pár lekcí z historie.

Jak má mluvit CEO

Jak má mluvit CEO

Připravenost, kompetence, entuziasmus. Jak CEO Aston Villy přesvědčil fanoušky, že bez jejich nejlepšího hráče bude tým ještě lepší.

Kampaň na podporu očkování proti COVID-19 měla začít dřív, než virus vůbec vznikl

Kampaň na podporu očkování proti COVID-19 měla začít dřív, než virus vůbec vznikl

Proč bude kampaň na podporu očkování drahá a s nejistým výsledkem?

Nejlepší marketéři zvýší investice do marketingu, ne naopak

Nejlepší marketéři zvýší investice do marketingu, ne naopak

Pokud máte volný cash, všeobecná krize vám poskytne možnosti zvýšit svůj podíl na trhu. Za stejné peníze získáte více prostoru.

Poučení z krizového vývoje - lekce z PR

Poučení z krizového vývoje - lekce z PR

Síla značky se pozná v krizi. Brandy s dobrou reputací vydělají. Ti, kteří komunikaci doteď podceňovali, se budou naopak rozjíždět velmi složitě.

Epic INDEX: Transparentní měření efektivity výstupů

Polemika: Social vs. TV

Polemika: Social vs. TV

Jsou pro marketéry sociální sítě ztrátou času nebo příležitost oslovit cílovku jinak?