Boston Consulting Group: Dvojnásobný nárůst dosahu mediálních výstupů
100%
nárůst počtu výstupů v Tier1 médiích
102%
nárůst dosahu mediálních výstupů
3×
více velkých výstupů v relevantních médiích než hlavní konkurence
- Mezinárodní společnost Boston Consulting Group (BCG) patří do úzké skupiny nejuznávanějších konzultačních společností na světě
- Cílem Boston Consulting Group bylo zvýšení povědomí o jejich aktivitách a zvýšení přítomnosti v ekonomických médiích a profilace zástupců společnosti jako expertů v konkrétních oblastech
- Součástí zadání byl důraz na kvalitu sdělení a zaměření na relevantní média z pohledu cílové skupiny
- V rámci komunikace se soustředíme na témata, která podporují lokální byznys klienta
- Komunikaci témat jsme rozdělili na tři pilíře: lokalizaci globálních studií Boston Consulting Group, aktivní komunikaci každoročních pro bono studií zaměřených na český trh a profilaci zástupců společnosti jako expertů v konkrétních oblastech
- U lokalizace globálních studií vybíráme širokou paletu témat relevantních pro český trh. V zájmu úspory času klíčových expertů téma připravíme a zástupci klienta dodají český kontext a hlubší vhled
- U komunikace pro bono studií a profilace expertů dlouhodobě pracujeme na tom, aby se dostali do povědomí širšího okruhu novinářů z relevantních médií a zároveň zajišťujeme včasné dodání odpovědí na dotazy médií
- Během prvního roku spolupráce došlo ke zvýšení počtu mediálních výstupů v relevantních médiích o 60 %, přičemž počet výstupů ve skupině nejdůležitějších médií se zdvojnásobil. To vše přesto, že BCG aktivně komunikovalo s médii už před začátkem spolupráce.
- Počet velkých výstupů v relevantních médiích byl oproti hlavní konkurenci po prvním roce spolupráce 3násobný, po dvou letech spolupráce 5násobný
- Dosah mediálních výstupů vzrostl během jednoho roku o 102 %
- Představitelé klienta opakovaně zaznamenali zájem C-level manažerů velkých českých firem o mediálně komunikovaná témata
„Spolupráci s agenturou Epic hodnotím velmi pozitivně. Během více než dvou let spolupráce potvrdili svou profesionalitu, schopnost efektivně pokrývat širokou škálu témat a strategicky komunikovat v klíčových médiích. Výrazně zvýšili viditelnost BCG a upevnili pozici našich expertů jako autorit v ekonomických a business tématech. Oceňuji také příjemnou a konstruktivní komunikaci a těším se na další spolupráci.“
Další case studies
Randstad: Miláček České televize
900x v médiích
Boston Consulting Group: Dvojnásobný nárůst dosahu mediálních výstupů
100 % nárůst počtu výstupů v Tier1 médiích
Parallel Garden: Jak jsme v crowdfundingu vybrali skoro milion
Parallel Garden: Milion na Hithitu pro hydroponii SKUBA
Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech
Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech
Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu
Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu
Noerr: Top 10 mediálně nejcitovanější advokátní kancelář
4,5x nárůst publicity
Trinity Bank: Úspěšný rebranding z kampeličky na respektovanou banku
Rebrandingem mezi elitu
Synlab: Nejcitovanější laboratoř v ČR
Přes 1600 výstupů za tři roky
ANECT: Z ajťáků jsme udělali nejcitovanější experty mezi přímou konkurencí
Zvýšení medializace o 70 %
Saint-Gobain ADFORS: Regionální employer branding největšího světového výrobce perlinky
Zvýšení medializace o 65 %
Saint-Gobain Construction Products: Díky nám jsou sádrokarton, fasády a izolace „sexy“
Efektivní integrace čtyř brandů
Nejřemeslníci.cz: Re-launch známého portálu zahltil provozovatele poptávkami
Přes 70 výstupů z tiskovky
ČED: Efektivní brandbuilding dodavatele energií
Noví klienti díky kampaním na Facebooku
Synlab: Promyšlená syntéza několika sociálních sítí
Zvýšení dosahu příspěvků na Facebooku o 300 %
Yves Rocher: Cíle jsme splnili už za tři měsíce
Zvýšení dosahu příspěvků na sítích o 380 % za tři měsíce
PwC: Změna vnímání značky jako dodavatele komplexnějších služeb
Zvýšení medializace o 79 % za jediný rok
Karpuchina Gallery: 100% SOLD OUT! Jak jsme pomohli vyprodat výstavu za bitcoin
Pomohli jsme vyprodat výstavu obrazů za bitcoin