Boston Consulting Group: Dvojnásobný nárůst dosahu mediálních výstupů

100% 

       nárůst počtu výstupů v Tier1 médiích

102%

nárůst dosahu mediálních výstupů

více velkých výstupů v relevantních médiích než hlavní konkurence

Zadání

  • Mezinárodní společnost Boston Consulting Group (BCG) patří do úzké skupiny nejuznávanějších konzultačních společností na světě
  • Cílem Boston Consulting Group bylo zvýšení povědomí o jejich aktivitách a zvýšení přítomnosti v ekonomických médiích a profilace zástupců společnosti jako expertů v konkrétních oblastech
  • Součástí zadání byl důraz na kvalitu sdělení a zaměření na relevantní média z pohledu cílové skupiny

strategie

  • V rámci komunikace se soustředíme na témata, která podporují lokální byznys klienta
  • Komunikaci témat jsme rozdělili na tři pilíře: lokalizaci globálních studií Boston Consulting Group, aktivní komunikaci každoročních pro bono studií zaměřených na český trh a profilaci zástupců společnosti jako expertů v konkrétních oblastech
  • U lokalizace globálních studií vybíráme širokou paletu témat relevantních pro český trh. V zájmu úspory času klíčových expertů téma připravíme a zástupci klienta dodají český kontext a hlubší vhled
  • U komunikace pro bono studií a profilace expertů dlouhodobě pracujeme na tom, aby se dostali do povědomí širšího okruhu novinářů z relevantních médií a zároveň zajišťujeme včasné dodání odpovědí na dotazy médií

Výsledek

  • Během prvního roku spolupráce došlo ke zvýšení počtu mediálních výstupů v relevantních médiích o 60 %, přičemž počet výstupů ve skupině nejdůležitějších médií se zdvojnásobil. To vše přesto, že BCG aktivně komunikovalo s médii už před začátkem spolupráce.
  • Počet velkých výstupů v relevantních médiích byl oproti hlavní konkurenci po prvním roce spolupráce 3násobný, po dvou letech spolupráce 5násobný
  • Dosah mediálních výstupů vzrostl během jednoho roku o 102 %
  • Představitelé klienta opakovaně zaznamenali zájem C-level manažerů velkých českých firem o mediálně komunikovaná témata

„Spolupráci s agenturou Epic hodnotím velmi pozitivně. Během více než dvou let spolupráce potvrdili svou profesionalitu, schopnost efektivně pokrývat širokou škálu témat a strategicky komunikovat v klíčových médiích. Výrazně zvýšili viditelnost BCG a upevnili pozici našich expertů jako autorit v ekonomických a business tématech. Oceňuji také příjemnou a konstruktivní komunikaci a těším se na další spolupráci.“

Markéta Klimešová
Head of Marketing and Communications

Další case studies

Randstad: Miláček České televize

Randstad: Miláček České televize

900x v médiích

Boston Consulting Group: Dvojnásobný nárůst dosahu mediálních výstupů

Boston Consulting Group: Dvojnásobný nárůst dosahu mediálních výstupů

100 % nárůst počtu výstupů v Tier1 médiích

Parallel Garden: Jak jsme v crowdfundingu vybrali skoro milion

Parallel Garden: Jak jsme v crowdfundingu vybrali skoro milion

Parallel Garden: Milion na Hithitu pro hydroponii SKUBA

Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech

Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech

Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech

Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu

Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu

Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu

Noerr: Top 10 mediálně nejcitovanější advokátní kancelář

Noerr: Top 10 mediálně nejcitovanější advokátní kancelář

4,5x nárůst publicity

Trinity Bank: Úspěšný rebranding z kampeličky na respektovanou banku

Trinity Bank: Úspěšný rebranding z kampeličky na respektovanou banku

Rebrandingem mezi elitu

Synlab: Nejcitovanější laboratoř v ČR

Synlab: Nejcitovanější laboratoř v ČR

Přes 1600 výstupů za tři roky

ANECT: Z ajťáků jsme udělali nejcitovanější experty mezi přímou konkurencí

ANECT: Z ajťáků jsme udělali nejcitovanější experty mezi přímou konkurencí

Zvýšení medializace o 70 %

Saint-Gobain ADFORS: Regionální employer branding největšího světového výrobce perlinky

Saint-Gobain ADFORS: Regionální employer branding největšího světového výrobce perlinky

Zvýšení medializace o 65 %

Saint-Gobain Construction Products:  Díky nám jsou sádrokarton, fasády a izolace „sexy“

Saint-Gobain Construction Products: Díky nám jsou sádrokarton, fasády a izolace „sexy“

Efektivní integrace čtyř brandů

Nejřemeslníci.cz: Re-launch známého portálu zahltil provozovatele poptávkami

Nejřemeslníci.cz: Re-launch známého portálu zahltil provozovatele poptávkami

Přes 70 výstupů z tiskovky

ČED: Efektivní brandbuilding dodavatele energií

ČED: Efektivní brandbuilding dodavatele energií

Noví klienti díky kampaním na Facebooku

Synlab: Promyšlená syntéza několika sociálních sítí

Synlab: Promyšlená syntéza několika sociálních sítí

Zvýšení dosahu příspěvků na Facebooku o 300 %

Yves Rocher: Cíle jsme splnili už za tři měsíce

Yves Rocher: Cíle jsme splnili už za tři měsíce

Zvýšení dosahu příspěvků na sítích o 380 % za tři měsíce

PwC: Změna vnímání značky jako dodavatele komplexnějších služeb

PwC: Změna vnímání značky jako dodavatele komplexnějších služeb

Zvýšení medializace o 79 % za jediný rok

Karpuchina Gallery: 100% SOLD OUT! Jak jsme pomohli vyprodat výstavu za bitcoin

Karpuchina Gallery: 100% SOLD OUT! Jak jsme pomohli vyprodat výstavu za bitcoin

Pomohli jsme vyprodat výstavu obrazů za bitcoin

PwC Legal: Z nulové komunikace mezi nejcitovanější advokátní kanceláře

PwC Legal: Z nulové komunikace mezi nejcitovanější advokátní kanceláře

Z nuly na vrchol

Pomůžeme i vaší značce