BDO: Nejcitovanější poradenskou společností v porovnání s konkurencí
66%
nárůst medializace
400
výstupů ročně
1.
nejcitovanější poradenská společnost mimo Big4
- BDO je poradenská společnost poskytující auditorské, daňové, právní, účetní, znalecké a další služby. Na českém trhu působí již přes 30 let. S více než 600 odborníky a dlouholetou praxí se řadí k předním společnostem s tímto zaměřením v České republice.
- V ČR obsluhuje jak segment malých a středně velkých českých firem, tak velké koncerny a dceřiné společnosti mezinárodních korporací.
- Na rozdíl od tzv. velké čtyřky (Big4) je BDO v České republice ryze českou skupinou bez zahraničního kapitálu.
- Naše spolupráce trvá od počátku roku 2022. Jejím cílem je zvýšení známosti společnosti BDO, posílení její pozice mezi konkurencí poradenských společností a rozšíření povědomí o spektru nabízených služeb.
- Kvalitu upřednostňujeme před kvantitou. Zaměřujeme se na nejprestižnější mainstreamová a ekonomická média. Komunikujeme jen ta témata, ve kterých můžeme ukázat odborný vhled expertů BDO podložený mnohaletými zkušenostmi.
- V mediální komunikaci reagujeme zejména na aktuální legislativu a sezónní události, v čemž jdeme naproti zájmu novinářů.
- Tradiční témata poradenské kanceláře doplňujeme novějšími oblastmi, jako je kybernetická bezpečnost, whistleblowing nebo environmentální udržitelnost firem.
- Docílili jsme nárůstu mediální přítomnosti klienta o 66 % v porovnání s rokem před začátkem spolupráce. BDO se díky tomu stalo nejcitovanější poradenskou kanceláří po tzv. velké čtyřce a pravidelně se objevuje v nejčtenějších zpravodajských médiích a v důležitých ekonomických titulech.
- V médiích se nám i díky skvělé klientské spolupráci daří profilovat celou řadu partnerů a dalších odborníků BDO z rozličných oblastí. Mezi nimi vyniká Monika Lodrová, daňová poradkyně, kterou jsme pomohli vyprofilovat jako jednu z nejznámějších a nejžádanějších expertek v daních ze strany médií.
- Daří se nám rozšiřovat spektrum služeb, ve spojitosti se kterými je BDO v médiích vidět. Například aktualitu týkající se zavádění uhlíkového cla (CBAM) z ranku environmetální udržitelnosti firem jsme navrhli k mediální komunikaci a následně se nám ji podařilo medializovat například ve Forbesu, na titulní straně Hospodářských novin nebo na iDnes.cz a Mf Dnes. Díky naší aktivitě se navíc BDO stalo jedinou společností, která tuto aktualitu do médií přinesla.
„S Epic PR spolupracujeme již čtvrtým rokem. Za tu dobu se nám již stihl obměnit tým (mateřská, změna role), ale právě v takové situaci si skvěle ověříte, zda agentura dobře funguje vůči klientovi i interně. Změnu jsme provozně nijak nepocítili, stávající tým a jeho zkušenosti plně odpovídají našim specifickým potřebám a spolupráce nám funguje perfektně.Tým je proaktivní, snaží se porozumět našim velmi různorodým službám i stylu naší práce, přichází s vlastními nápady a dokáže uvažovat i v širším kontextu. Vzájemnou komunikaci máme nastavenou na přátelské, velmi otevřené úrovni, což nám na obou stranách vyhovuje.Cením si i přístupu jednatelů, kteří mají upřímný zájem o to, aby byl klient spokojený a získal vhodnou příležitost předat svou zpětnou vazbu ohledně spolupráce. Schůzky probíhají osobně a já se na ně vždy velmi těším, protože kromě spolupráce se vždy dozvím spoustu nových informací, ať už jde o trendy a zajímavosti ze světa komunikace a PR, ale i zkušenosti s vedením a rozvojem lidí v oboru, což mě inspiruje a také utvrzuje v tom, že je o naše „externí PR kolegy“ dobře postaráno.“
Další case studies
BDO: Nejcitovanější poradenskou společností v porovnání s konkurencí
66% nárůst publicity
Randstad: Miláček České televize
900x v médiích
Boston Consulting Group: Dvojnásobný nárůst dosahu mediálních výstupů
100 % nárůst počtu výstupů v Tier1 médiích
Parallel Garden: Jak jsme v crowdfundingu vybrali skoro milion
Parallel Garden: Milion na Hithitu pro hydroponii SKUBA
Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech
Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech
Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu
Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu
Noerr: Top 10 mediálně nejcitovanější advokátní kancelář
4,5x nárůst publicity
Trinity Bank: Úspěšný rebranding z kampeličky na respektovanou banku
Rebrandingem mezi elitu
Synlab: Nejcitovanější laboratoř v ČR
Přes 1600 výstupů za tři roky
ANECT: Z ajťáků jsme udělali nejcitovanější experty mezi přímou konkurencí
Zvýšení medializace o 70 %
Saint-Gobain ADFORS: Regionální employer branding největšího světového výrobce perlinky
Zvýšení medializace o 65 %
Saint-Gobain Construction Products: Díky nám jsou sádrokarton, fasády a izolace „sexy“
Efektivní integrace čtyř brandů
Nejřemeslníci.cz: Re-launch známého portálu zahltil provozovatele poptávkami
Přes 70 výstupů z tiskovky
ČED: Efektivní brandbuilding dodavatele energií
Noví klienti díky kampaním na Facebooku
Synlab: Promyšlená syntéza několika sociálních sítí
Zvýšení dosahu příspěvků na Facebooku o 300 %
Yves Rocher: Cíle jsme splnili už za tři měsíce
Zvýšení dosahu příspěvků na sítích o 380 % za tři měsíce
PwC: Změna vnímání značky jako dodavatele komplexnějších služeb
Zvýšení medializace o 79 % za jediný rok
Karpuchina Gallery: 100% SOLD OUT! Jak jsme pomohli vyprodat výstavu za bitcoin
Pomohli jsme vyprodat výstavu obrazů za bitcoin