Parallel Garden: Jak jsme v crowdfundingu vybrali skoro milion
943 550
vybraných korun
4
influenceři
- Parallel Garden je českým vývojářem a výrobcem hydroponických systémů. Dosud se společnost specializovala na dodávání hydroponií na míru, a to převážně do podniků, jako jsou restaurace, bistra či galerie.
- V posledních letech se Parallel Garden soustředila na vývoj a výrobu SKUBY, hydroponie do domácnosti, kterou by mohl využívat každý. Po dokončení vývoje v roce 2022 však společnost potřebovala získat prostředky pro nakopnutí výroby.
- Naším úkolem bylo spolupodílet se na přípravě a zpropagovat crowfundingovou kampaň klienta na platformě Hithit, a dosáhnout tím nasbírání alespoň 400 000 Kč na výrobu produktu SKUBA. Na kampaň jsme měli pouhý měsíc.
- Dále jsme měli za úkol vytvořit obecné povědomí o hydroponických systémech na pěstování salátů a bylin, produktu SKUBA a společnosti Parallel Garden.
- Základní argumentaci jsme postavili na benefitech hydroponického pěstování rostlin: zdraví a kvalita, udržitelnost, úspora, jednoduchost a vysoká úspěšnost pěstování, estetika a inovativní technologie.
- Komunikaci jsme přizpůsobili cílovým skupinám. Naším cílem byli především lidé vyznávající zdravý a udržitelný životní styl, „early adopters“ a střední a vyšší příjmová skupina, tedy lidé s potenciálem podpořit SKUBU na Hithit.cz. V druhé řadě jsme zacílili na širokou veřejnost a majitele restaurací a bister, kteří si mohou pořídit hydroponické systémy do svých podniků.
- Začali jsme prací na přípravě hithitové kampaně: tvořili a konzultovali jsme textaci stránky kampaně, podíleli se na tvorbě videí a obrazového materiálu.
- Komunikovali jsme na sociálních sítích společnosti prostřednictvím postů ve feedu a stories, a to ve dvou vlnách:
- první vlna (před spuštěním kampaně na Hithit) s cílem aktivovat komunitu a rozšířit okruh sledujících
- druhá vlna - masivní propagace projektu na Hithit prostřednictvím sdílení samotné kampaně, prodejních argumentů, vzdělávacích postů a dění kolem Parallel Garden. Hlavní peaky komunikace přitom byly strategicky na začátku a na konci kampaně. V rámci této vlny jsme využili také shadow postů.
- Kromě sociálních sítí jsme pro podporu projektu a tématu hydroponií využili také médií, spolupráce s relevantními influencery a ambasadory.
- O průběžných výsledcích kampaně jsme informovali prostřednictvím tiskové zprávy.
- Díky intenzivní a pestré propagaci vedené různými typy médií, prostřednictvím sociálních sítí a za pomoci influencerů jsme výrazně podpořili kampaň na Hithitu, prostřednictvím které Parallel Garden vybrala během jednoho měsíce celkem 943 550 Kč.
- Významnou podporou kampaně byl rozhovor, který proběhl na DVTV. Jen během víkendu, kdy byl odvysílán, se vybralo přes 100 000 Kč a došlo k vyprodání odměny SKUBA.
- Naše aktivita na sociálních sítích Parallel Garden měla pozitivní dopad na růst sledujících i návštěvnost stránky kampaně na Hithitu.
- Úspěšně jsme navázali barterovou spolupráci s influencery – Kateřina Saint Germain (240 tis. sledujících), Jiří Burýšek (210 tis. sledujících, bistro Etapa (30 tis. sledujících) a Flowee (8 tis. sledujících) a ambasadorka Dewii, kteří podpořili hithitovou kampaň celkem 21 příspěvky, a zvýšili tak počet sledujících profilů Parallel Garden na sociálních sítích i návštěvnost stránky s kampaní a prodej SKUBy a dalších nabízených odměn.
„S EPIC PR jsme si vyzkoušeli spolupráci už v roce 2021 při úspěšné komunikaci výstavy Julia Reichela.“ Tehdy prokázali, že umí dodat finální měřitelný výsledek. A zde jsme uspěli znovu! Musím lidi z Epiku pochválit hlavně za to, že do spolupráce vložili nezměrnou kreativitu i svůj volný čas. Vnímal jsem, že je to pro ně srdcovka.
Další case studies
Parallel Garden: Jak jsme v crowdfundingu vybrali skoro milion
Parallel Garden: Milion na Hithitu pro hydroponii SKUBA
Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech
Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech
Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu
Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu
Noerr: Top 10 mediálně nejcitovanější advokátní kancelář
4,5x nárůst publicity
Trinity Bank: Úspěšný rebranding z kampeličky na respektovanou banku
Rebrandingem mezi elitu
Synlab: Nejcitovanější laboratoř v ČR
Přes 1600 výstupů za tři roky
ANECT: Z ajťáků jsme udělali nejcitovanější experty mezi přímou konkurencí
Zvýšení medializace o 70 %
Saint-Gobain ADFORS: Regionální employer branding největšího světového výrobce perlinky
Zvýšení medializace o 65 %
Saint-Gobain Construction Products: Díky nám jsou sádrokarton, fasády a izolace „sexy“
Efektivní integrace čtyř brandů
Nejřemeslníci.cz: Re-launch známého portálu zahltil provozovatele poptávkami
Přes 70 výstupů z tiskovky
ČED: Efektivní brandbuilding dodavatele energií
Noví klienti díky kampaním na Facebooku
Synlab: Promyšlená syntéza několika sociálních sítí
Zvýšení dosahu příspěvků na Facebooku o 300 %
Yves Rocher: Cíle jsme splnili už za tři měsíce
Zvýšení dosahu příspěvků na sítích o 380 % za tři měsíce
PwC: Změna vnímání značky jako dodavatele komplexnějších služeb
Zvýšení medializace o 79 % za jediný rok
Karpuchina Gallery: 100% SOLD OUT! Jak jsme pomohli vyprodat výstavu za bitcoin
Pomohli jsme vyprodat výstavu obrazů za bitcoin