ČED: Efektivní brandbuilding dodavatele energií

1 240 000

dosah virálního příspěvku

3000+

získaných leadů

<100 Kč

průměrná cena za relevantní lead

Zadání

  • Pro společnosti Český Energetický Dodavatel a.s., která nabízí komplexní energetická řešení pro koncové zákazníky, bylo cílem vybudovat image důvěryhodné ryze české značky bez toho, že by klient byl zatížen nutností nám poskytovat jakékoli materiály (fotografie z firmy, texty, updaty atd.). Dalším úkolem byl sběr kontaktů potenciálních zákazníků.

strategie

  • Jako nejvhodnější kanál komunikace jsme dle zaměřené cílové skupiny zvolili Facebook. Náš přístup je založen na vybudování pozitivního vztahu ke značce. Proto pracujeme s claimem společnosti „Češi berou od nás“, a využíváme prvek spojující všechny potenciální zákazníky společnosti, a to „češství“ s výhradně pozitivními emocemi.
  • Vytvořili jsme sponzorovaný příspěvkový plán založený na vyzdvihování našeho národa, a oslavovali Čechy, kteří pozitivně přispěli naší společnosti. Tím jsme spojili emoci národní hrdosti se značkou ČED.
  • Pro získání vhodných kontaktů jsme vytvořili zacílenou lead generation kampaň, která pracovala s pozvánkou do soutěže o rok energií zdarma, a vhodně ji v průběhu času optimalizovali.

Výsledek

Virální dosah:

  • Dosah příspěvků se měsíčně pohybuje okolo 120 000 uživatelů.
  • Průměrně naše příspěvky získávají 5 000 lajků a dalších pozitivních reakcí za měsíc.
  • Vysoká obliba stránek zvyšuje dosah i občasných obchodních sdělení.
  • Příspěvek, který měl budget na ad spend jen 1 000 Kč, vidělo přes 1 150 000 lidí.

Sběr leadů:

  • Pro klienta ČED jsme navrhli kampaň na sběr informací, které pak využil ke kontaktování potenciálních klientů. Cenu za jeden kontakt se nám podařilo stáhnout na 10 % předpokládané investice.

„S lidmi z EPIC PR spolupracujeme mnoho let na několika velmi různorodých projektech. Oceňuji zejména jejich profesionalitu a neúnavnou snahu hledat to nejefektivnější řešení. Jejich práce pro nás měla vždy jasné a hmatatelné výsledky.“

Ondřej Taláb
Předseda představenstva

Další case studies

PwC Legal: Z nulové komunikace mezi nejcitovanější advokátní kanceláře

PwC Legal: Z nulové komunikace mezi nejcitovanější advokátní kanceláře

Z nuly na vrchol

Trinity Bank: Úspěšný rebranding z kampeličky na respektovanou banku

Trinity Bank: Úspěšný rebranding z kampeličky na respektovanou banku

Rebrandingem mezi elitu

Synlab: Úspěšná aplikace integrované komunikace

Synlab: Úspěšná aplikace integrované komunikace

Přes 1000 výstupů za dva roky

ANECT: Z ajťáků jsme udělali nejcitovanější experty mezi přímou konkurencí

ANECT: Z ajťáků jsme udělali nejcitovanější experty mezi přímou konkurencí

Zvýšení medializace o 70 %

Saint-Gobain ADFORS: Regionální employer branding největšího světového výrobce perlinky

Saint-Gobain ADFORS: Regionální employer branding největšího světového výrobce perlinky

Zvýšení medializace o 65 %

Saint-Gobain Constructions Products:  Díky nám jsou sádrokarton, fasády a izolace „sexy“

Saint-Gobain Constructions Products: Díky nám jsou sádrokarton, fasády a izolace „sexy“

Efektivní integrace čtyř brandů

Nejřemeslníci.cz: Re-launch známého portálu zahltil provozovatele poptávkami

Nejřemeslníci.cz: Re-launch známého portálu zahltil provozovatele poptávkami

Přes 70 výstupů z tiskovky

ČED: Efektivní brandbuilding dodavatele energií

ČED: Efektivní brandbuilding dodavatele energií

Noví klienti díky kampaním na Facebooku

Synlab: Promyšlená syntéza několika sociálních sítí

Synlab: Promyšlená syntéza několika sociálních sítí

Zvýšení dosahu příspěvků na Facebooku o 300 %

Yves Rocher: Cíle jsme splnili už za tři měsíce

Yves Rocher: Cíle jsme splnili už za tři měsíce

Zvýšení dosahu příspěvků na sítích o 380 % za tři měsíce

PwC: Změna vnímání značky jako dodavatele komplexnějších služeb

PwC: Změna vnímání značky jako dodavatele komplexnějších služeb

Zvýšení medializace o 79 % za jediný rok

Pomůžeme i vaší značce