Karpuchina Gallery: 100% SOLD OUT! Jak jsme pomohli vyprodat výstavu za bitcoin
100 %
prodaných obrazů
20×
v médiích
1,69
bitcoinu
-
Pražská Karpuchina Gallery se po epidemii COVID otevřela návštěvníkům. Protože jde o mladou galerii (byla otevřena v roce 2020), potřebovala zaujmout veřejnost neotřelým konceptem. Spojila se proto se svébytným umělcem Juliem Reichelem, který patří mezi zavedené postavy českévýtvarné scény a také kryptokomunity, a vytvořila pro zájemce příležitost koupit jeho obrazy za bitcoin.
-
Brzy po zahájení výstavy se objevil první kupec – podnikatel Michal Zatřepálek. Šlo přitom o první oficiální nákup výtvarného díla za kryptoměnu v ČR.
-
Naším zadáním bylo medializovat tuto událost a podpořit tím jak samotnou výstavu a umělce Julia Reichela, tak Karpuchina Gallery jako inovativní výstavní síň, která nabízí skvělé možnosti pro mladé umělce.
-
Komunikaci a pitch jsme postavili na jedinečnosti samotné události – první oficiální nákup uměleckého díla za kryptoměnu v ČR.
-
Využili jsme přitom „sexy“ téma kryptoměn a celého ekosystému vůbec. Toto téma nabízí jistou tajemnost a hlavně progresivitu, což z něj činí zajímavou mediální příležitost.
-
Do příběhu jsme zapracovali i nadcházející aukci „100 Creators“, kterou otevírala největší kryptoburza na světě Binance a Julius Reichel byl vybrán jako jediný Čech. Ve výběru Binance bylo 100 prestižních světových umělců a aukce jejich děl začínala právě po ukončení Reichelovy výstavy. Mezinárodním přesahem jsme ještě zvýšili jeho hodnotu.
-
Zásadní na celé operaci byla rychlost a spolupráce všech zúčastněných stran. Výstava během několika dní končila, bylo tedy nutné pozvat média na její návštěvu, zajistit mluvčí na akci a fotografie.
-
K události jsme zajistili 20 výstupů včetně mainstreamových médií, jako Česká televize,, iDNES.cz, lidovky.cz, Metro, Mladá fronta DNES, Respekt nebo Seznam.cz.
-
V prestižním médiu Forbes.cz jsme zajistili rozhovor s Juliem Reichelem. Forbes text překlopil i do tištěné verze.
-
Články o prodeji získaly 15 minut času na největším YouTube kanálu o kryptu Bitcoinovej kanál, který má přes 66 tisíc odběratelů
-
Julius Reichel na základě medializace prvního prodeje během několika dalších dnů vyprodal celou výstavu všech 12 obrazů, navíc kompletně za kryptoměny.
-
Galeristce Alexandře Karpuchina se už během výstavy ozvalo několik předtím těžko dostupných umělců se zájmem o vystavování svých děl v její galerii.
-
Julius Reichel nabral v komunitě značnou prestiž, která vedla k jeho další podpoře ze strany Binance v případě marketu 100 Creators. O akci debatovala široká kryptokomunita na sociálních sítích.
„EPIC je esence empatie. Spolupráce rovná se čistý štěstí. Stoprocentní profesionalita s lehkostí, nadhledem a dosahem. Jako klient jsem dostal víc, než jsem vůbec čekal. A to nekecám. Nejen že kampaň byla skvělá, ale fakt chceš dělat věci s neegoistickýma profíkama. S lidma, který maj odvahu posouvat hranice o trochu dál. S lidma, který doručej víc, než jsi čekal. Prostě EPIC!"
Další case studies
Parallel Garden: Jak jsme v crowdfundingu vybrali skoro milion
Parallel Garden: Milion na Hithitu pro hydroponii SKUBA
Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech
Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech
Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu
Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu
Noerr: Top 10 mediálně nejcitovanější advokátní kancelář
4,5x nárůst publicity
Trinity Bank: Úspěšný rebranding z kampeličky na respektovanou banku
Rebrandingem mezi elitu
Synlab: Nejcitovanější laboratoř v ČR
Přes 1600 výstupů za tři roky
ANECT: Z ajťáků jsme udělali nejcitovanější experty mezi přímou konkurencí
Zvýšení medializace o 70 %
Saint-Gobain ADFORS: Regionální employer branding největšího světového výrobce perlinky
Zvýšení medializace o 65 %
Saint-Gobain Construction Products: Díky nám jsou sádrokarton, fasády a izolace „sexy“
Efektivní integrace čtyř brandů
Nejřemeslníci.cz: Re-launch známého portálu zahltil provozovatele poptávkami
Přes 70 výstupů z tiskovky
ČED: Efektivní brandbuilding dodavatele energií
Noví klienti díky kampaním na Facebooku
Synlab: Promyšlená syntéza několika sociálních sítí
Zvýšení dosahu příspěvků na Facebooku o 300 %
Yves Rocher: Cíle jsme splnili už za tři měsíce
Zvýšení dosahu příspěvků na sítích o 380 % za tři měsíce
PwC: Změna vnímání značky jako dodavatele komplexnějších služeb
Zvýšení medializace o 79 % za jediný rok
Karpuchina Gallery: 100% SOLD OUT! Jak jsme pomohli vyprodat výstavu za bitcoin
Pomohli jsme vyprodat výstavu obrazů za bitcoin