PwC Legal: Z nulové komunikace mezi nejcitovanější advokátní kanceláře

70+

business leadů z jediného článku

1671×

v médiích

2.

nejcitovanější kancelář

Zadání

  • Advokátní kancelář poradenské společnosti z velké čtyřky si chtěla vybudovat svébytnou značku na trhu advokátních kanceláří a být vnímána jako samostatný hráč. Její advokáti byli předními experty na různá odvětví práva, což měla vědět odborná i široká veřejnost.
  • Cílem tedy bylo profilovat advokáty jako odborníky a dostat PwC Legal mezi TOP 10 nejcitovanějších advokátních kanceláří v Česku. Současně profilovat firmu jako zajímavého a stabilního zaměstnavatele, který má co nabídnout nejen absolventům právnických fakult, ale i seniorním advokátům se zkušenostmi z praxe.

strategie

  • Abychom zvýšení znalosti brandu i jeho prestiže dosáhli, využili jsme naší znalosti advokátního trhu, osobních vztahů s novináři i praxe z mediálního prostředí. Prvním krokem bylo zjistit benchmark trhu a byznysové priority společnosti pro daný rok, dle nichž jsme přizpůsobili plán komunikace a témata k profilaci.
  • V budování povědomí o značce nám posloužil pravidelný osobní kontakt s advokáty, sledování trhu a témat z oblasti práva profilovaných v médiích. Medializaci jsme podpořili rychlou kooperací ve vztahu agentura-klient, klient-agentura, agentura-novinář a pravidelným sledováním dění na trhu za účelem vyhledávání příležitostí pro uplatnění advokátů.
  • Zaměřili jsme se na legislativní změny, velké kauzy, korporátní novinky a akce PwC Legal. Cílovou skupinou byli tzv. decision makeři, lidé z oboru a širší veřejnost.

Výsledek

  • PwC Legal se během čtyř let stala z nulové medializace druhou nejcitovanější advokátní kanceláří na trhu. Nejcitovanější kancelář zaměstnává 30x více právníků než PwC Legal.
  • Zisk společnosti vyrostl za poslední tři roky o 50 %, zvýšil se také počet zaměstnanců a rozšířila se paleta služeb advokátní kanceláře.
  • Naše medializace běžně přiváděla leady. Největším úspěchem byl komentář advokáta specializujícího se na insolvence v článku na serveru Novinky.cz, po jehož uveřejnění obdržel 70 telefonátů s žádostí o spolupráci.
  • Povedlo se nám také vyprofilovat odborníka na zdravotnické právo a z Ondřeje Dostála udělat nejcitovanějšího odborníka na tuto problematiku. Za poslední dva roky se objevil v médiích celkem 625x od tisku přes online až po rádio a TV.
  • Díky úspěšné spolupráci s PwC Legal nás ohledně podpory komunikace oslovila také mateřská společnost PwC.

„Lidé z EPICu mě hned zpočátku nadchli svou vysokou angažovaností a současně pozitivním a přátelským přístupem. Rychle pochopili, jak fungujeme a uvažujeme, aby nám mohli maximálně vyhovět.

Navíc sami vymýšleli témata a přicházeli s nevšedními nápady, které prokazují, že patří mezi špičkové profesionály. S EPIC PR dlouhodobě spolupracuji na právních kampaních a vždy jsem se na ně mohl spolehnout.“

Bořivoj Líbal
řídící partner

Další case studies

Parallel Garden: Jak jsme v crowdfundingu vybrali skoro milion

Parallel Garden: Jak jsme v crowdfundingu vybrali skoro milion

Parallel Garden: Milion na Hithitu pro hydroponii SKUBA

Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech

Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech

Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech

Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu

Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu

Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu

Noerr: Top 10 mediálně nejcitovanější advokátní kancelář

Noerr: Top 10 mediálně nejcitovanější advokátní kancelář

4,5x nárůst publicity

Trinity Bank: Úspěšný rebranding z kampeličky na respektovanou banku

Trinity Bank: Úspěšný rebranding z kampeličky na respektovanou banku

Rebrandingem mezi elitu

Synlab: Nejcitovanější laboratoř v ČR

Synlab: Nejcitovanější laboratoř v ČR

Přes 1600 výstupů za tři roky

ANECT: Z ajťáků jsme udělali nejcitovanější experty mezi přímou konkurencí

ANECT: Z ajťáků jsme udělali nejcitovanější experty mezi přímou konkurencí

Zvýšení medializace o 70 %

Saint-Gobain ADFORS: Regionální employer branding největšího světového výrobce perlinky

Saint-Gobain ADFORS: Regionální employer branding největšího světového výrobce perlinky

Zvýšení medializace o 65 %

Saint-Gobain Construction Products:  Díky nám jsou sádrokarton, fasády a izolace „sexy“

Saint-Gobain Construction Products: Díky nám jsou sádrokarton, fasády a izolace „sexy“

Efektivní integrace čtyř brandů

Nejřemeslníci.cz: Re-launch známého portálu zahltil provozovatele poptávkami

Nejřemeslníci.cz: Re-launch známého portálu zahltil provozovatele poptávkami

Přes 70 výstupů z tiskovky

ČED: Efektivní brandbuilding dodavatele energií

ČED: Efektivní brandbuilding dodavatele energií

Noví klienti díky kampaním na Facebooku

Synlab: Promyšlená syntéza několika sociálních sítí

Synlab: Promyšlená syntéza několika sociálních sítí

Zvýšení dosahu příspěvků na Facebooku o 300 %

Yves Rocher: Cíle jsme splnili už za tři měsíce

Yves Rocher: Cíle jsme splnili už za tři měsíce

Zvýšení dosahu příspěvků na sítích o 380 % za tři měsíce

PwC: Změna vnímání značky jako dodavatele komplexnějších služeb

PwC: Změna vnímání značky jako dodavatele komplexnějších služeb

Zvýšení medializace o 79 % za jediný rok

Karpuchina Gallery: 100% SOLD OUT! Jak jsme pomohli vyprodat výstavu za bitcoin

Karpuchina Gallery: 100% SOLD OUT! Jak jsme pomohli vyprodat výstavu za bitcoin

Pomohli jsme vyprodat výstavu obrazů za bitcoin

PwC Legal: Z nulové komunikace mezi nejcitovanější advokátní kanceláře

PwC Legal: Z nulové komunikace mezi nejcitovanější advokátní kanceláře

Z nuly na vrchol

Pomůžeme i vaší značce