Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech
3×
titulní strana
160×
v médiích
100 000
diváků v kinech
- Princezna zakletá v čase 2 je pokračováním úspěšné české fantasy pohádky z roku 2020. Ačkoliv prvnímu dílu v kinech citelně uškodila koronavirová pandemie, posbíral nadšené ohlasy diváků i kritiky. Dvojka se ještě více přiklonila k žánru fantasy a dala si za cíl českému divákovi nabídnout něco, co v tuzemských filmových vodách ještě neviděl. Cílem bylo zaměřit se na kvalitní mediální výstupy, které budou z většiny o Princezně.
- Naším úkolem bylo zvýšit u českého publika pomocí PR nástrojů povědomí o filmu a tím podpořit návštěvnost kin. Měli jsme volením vhodných médií vyprofilovat film pro tři různé cílové skupiny – starší děti, fanoušky fantasy a širokou veřejnost.
- V rámci propagace na sociálních sítích jsme rovněž dostali za úkol vybrat a oslovit influencery.
- Komunikaci jsme přizpůsobili cílovým skupinám. Pro děti skrze fotografie z natáčení a pohádkové prvky, pro fanoušky fantasy skrze akci, magii a digitální efekty. V komunikaci pro širokou veřejnost jsme rovněž využili pohádkovosti, ale i známých hereckých tváří. Stejně jsme postupovali i ve spolupráci s influencery.
- Do médií jsme aktivně prosazovali tvůrčí trio – režiséra a scenáristu Petra Kubíka, scenáristu a autora hudby Lukáše Daniela Paříka a producenta Viktora Krištofa.
- V cílení na široké publikum jsme využili i herců. Rozhovory s nimi jsme nabízeli do lifestylových magazínů. Hlavním zaměřením těchto rozhovorů ale musel vždy být film, což jsme redaktorům zdůrazňovali.
- Ačkoliv komunikace s médii probíhala již od června, výrazně jsme ji zintenzivnili dva měsíce před premiérou, aby výstupy měly šanci co nejvíce oslovit publikum a zaryly se tak do paměti lidí těsně před tím, než půjde pohádka do kin.
- Navázali jsme kontakt se čtyřmi influencery (Voxel, Victoria Hofferson, Leos Kyša a Michal Horák) a s jejich pomocí oslovovali uživatele sociálních sítí.
- Po celou dobu spolupráce jsme komunikovali s tvůrci a produkcí, abychom mediální plán případně upravovali v závislosti na vývoji událostí.
- Dosáhli jsme čtrnácti exkluzivních velkých výstupů v médiích jako Pevnost, Blesk, Lidové noviny, ABC, Vlasta nebo Metro. Ve třech případech se nám Princeznu podařilo dostat i na obálku vydání. Ovoce nesla i spolupráce s influencery.
- Celkem jsme distribucí materiálů a oslovováním redakcí zajistili 160 výstupů (od srpna do listopadu 2022) a čtyři soutěže o tematické ceny.
- Spolu s marketingovou kampaní okolo filmu se nám podařilo zajistit publicitu a zvýšit povědomí o filmu. Princezna zakletá v čase 2 ve svém premiérovém týdnu vůbec nejúspěšnějším kouskem v českých kinech. Během tří týdnů pak překonala hranici sta tisíců diváků.
Další case studies
Randstad: Miláček České televize
900x v médiích
Parallel Garden: Jak jsme v crowdfundingu vybrali skoro milion
Parallel Garden: Milion na Hithitu pro hydroponii SKUBA
Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech
Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech
Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu
Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu
Noerr: Top 10 mediálně nejcitovanější advokátní kancelář
4,5x nárůst publicity
Trinity Bank: Úspěšný rebranding z kampeličky na respektovanou banku
Rebrandingem mezi elitu
Synlab: Nejcitovanější laboratoř v ČR
Přes 1600 výstupů za tři roky
ANECT: Z ajťáků jsme udělali nejcitovanější experty mezi přímou konkurencí
Zvýšení medializace o 70 %
Saint-Gobain ADFORS: Regionální employer branding největšího světového výrobce perlinky
Zvýšení medializace o 65 %
Saint-Gobain Construction Products: Díky nám jsou sádrokarton, fasády a izolace „sexy“
Efektivní integrace čtyř brandů
Nejřemeslníci.cz: Re-launch známého portálu zahltil provozovatele poptávkami
Přes 70 výstupů z tiskovky
ČED: Efektivní brandbuilding dodavatele energií
Noví klienti díky kampaním na Facebooku
Synlab: Promyšlená syntéza několika sociálních sítí
Zvýšení dosahu příspěvků na Facebooku o 300 %
Yves Rocher: Cíle jsme splnili už za tři měsíce
Zvýšení dosahu příspěvků na sítích o 380 % za tři měsíce
PwC: Změna vnímání značky jako dodavatele komplexnějších služeb
Zvýšení medializace o 79 % za jediný rok
Karpuchina Gallery: 100% SOLD OUT! Jak jsme pomohli vyprodat výstavu za bitcoin
Pomohli jsme vyprodat výstavu obrazů za bitcoin