Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech

titulní strana

160×

v médiích

100 000

diváků v kinech

Zadání

  • Princezna zakletá v čase 2 je pokračováním úspěšné české fantasy pohádky z roku 2020. Ačkoliv prvnímu dílu v kinech citelně uškodila koronavirová pandemie, posbíral nadšené ohlasy diváků i kritiky. Dvojka se ještě více přiklonila k žánru fantasy a dala si za cíl českému divákovi nabídnout něco, co v tuzemských filmových vodách ještě neviděl. Cílem bylo zaměřit se na kvalitní mediální výstupy, které budou z většiny o Princezně.
  • Naším úkolem bylo zvýšit u českého publika pomocí PR nástrojů povědomí o filmu a tím podpořit návštěvnost kin. Měli jsme volením vhodných médií vyprofilovat film pro tři různé cílové skupiny – starší děti, fanoušky fantasy a širokou veřejnost.
  • V rámci propagace na sociálních sítích jsme rovněž dostali za úkol vybrat a oslovit influencery.

strategie a aktivity

  • Komunikaci jsme přizpůsobili cílovým skupinám. Pro děti skrze fotografie z natáčení a pohádkové prvky, pro fanoušky fantasy skrze akci, magii a digitální efekty. V komunikaci pro širokou veřejnost jsme rovněž využili pohádkovosti, ale i známých hereckých tváří. Stejně jsme postupovali i ve spolupráci s influencery.
  • Do médií jsme aktivně prosazovali tvůrčí trio – režiséra a scenáristu Petra Kubíka, scenáristu a autora hudby Lukáše Daniela Paříka a producenta Viktora Krištofa.
  • V cílení na široké publikum jsme využili i herců. Rozhovory s nimi jsme nabízeli do lifestylových magazínů. Hlavním zaměřením těchto rozhovorů ale musel vždy být film, což jsme redaktorům zdůrazňovali.
  • Ačkoliv komunikace s médii probíhala již od června, výrazně jsme ji zintenzivnili dva měsíce před premiérou, aby výstupy měly šanci co nejvíce oslovit publikum a zaryly se tak do paměti lidí těsně před tím, než půjde pohádka do kin.
  • Navázali jsme kontakt se čtyřmi influencery (Voxel, Victoria Hofferson, Leos Kyša a Michal Horák) a s jejich pomocí oslovovali uživatele sociálních sítí.
  • Po celou dobu spolupráce jsme komunikovali s tvůrci a produkcí, abychom mediální plán případně upravovali v závislosti na vývoji událostí.

Výsledek

  • Dosáhli jsme čtrnácti exkluzivních velkých výstupů v médiích jako Pevnost, Blesk, Lidové noviny, ABC, Vlasta nebo Metro. Ve třech případech se nám Princeznu podařilo dostat i na obálku vydání. Ovoce nesla i spolupráce s influencery.
  • Celkem jsme distribucí materiálů a oslovováním redakcí zajistili 160 výstupů (od srpna do listopadu 2022) a čtyři soutěže o tematické ceny.
  • Spolu s marketingovou kampaní okolo filmu se nám podařilo zajistit publicitu a zvýšit povědomí o filmu. Princezna zakletá v čase 2 ve svém premiérovém týdnu vůbec nejúspěšnějším kouskem v českých kinech. Během tří týdnů pak překonala hranici sta tisíců diváků.

Další case studies

Randstad: Miláček České televize

Randstad: Miláček České televize

900x v médiích

Parallel Garden: Jak jsme v crowdfundingu vybrali skoro milion

Parallel Garden: Jak jsme v crowdfundingu vybrali skoro milion

Parallel Garden: Milion na Hithitu pro hydroponii SKUBA

Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech

Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech

Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech

Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu

Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu

Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu

Noerr: Top 10 mediálně nejcitovanější advokátní kancelář

Noerr: Top 10 mediálně nejcitovanější advokátní kancelář

4,5x nárůst publicity

Trinity Bank: Úspěšný rebranding z kampeličky na respektovanou banku

Trinity Bank: Úspěšný rebranding z kampeličky na respektovanou banku

Rebrandingem mezi elitu

Synlab: Nejcitovanější laboratoř v ČR

Synlab: Nejcitovanější laboratoř v ČR

Přes 1600 výstupů za tři roky

ANECT: Z ajťáků jsme udělali nejcitovanější experty mezi přímou konkurencí

ANECT: Z ajťáků jsme udělali nejcitovanější experty mezi přímou konkurencí

Zvýšení medializace o 70 %

Saint-Gobain ADFORS: Regionální employer branding největšího světového výrobce perlinky

Saint-Gobain ADFORS: Regionální employer branding největšího světového výrobce perlinky

Zvýšení medializace o 65 %

Saint-Gobain Construction Products:  Díky nám jsou sádrokarton, fasády a izolace „sexy“

Saint-Gobain Construction Products: Díky nám jsou sádrokarton, fasády a izolace „sexy“

Efektivní integrace čtyř brandů

Nejřemeslníci.cz: Re-launch známého portálu zahltil provozovatele poptávkami

Nejřemeslníci.cz: Re-launch známého portálu zahltil provozovatele poptávkami

Přes 70 výstupů z tiskovky

ČED: Efektivní brandbuilding dodavatele energií

ČED: Efektivní brandbuilding dodavatele energií

Noví klienti díky kampaním na Facebooku

Synlab: Promyšlená syntéza několika sociálních sítí

Synlab: Promyšlená syntéza několika sociálních sítí

Zvýšení dosahu příspěvků na Facebooku o 300 %

Yves Rocher: Cíle jsme splnili už za tři měsíce

Yves Rocher: Cíle jsme splnili už za tři měsíce

Zvýšení dosahu příspěvků na sítích o 380 % za tři měsíce

PwC: Změna vnímání značky jako dodavatele komplexnějších služeb

PwC: Změna vnímání značky jako dodavatele komplexnějších služeb

Zvýšení medializace o 79 % za jediný rok

Karpuchina Gallery: 100% SOLD OUT! Jak jsme pomohli vyprodat výstavu za bitcoin

Karpuchina Gallery: 100% SOLD OUT! Jak jsme pomohli vyprodat výstavu za bitcoin

Pomohli jsme vyprodat výstavu obrazů za bitcoin

PwC Legal: Z nulové komunikace mezi nejcitovanější advokátní kanceláře

PwC Legal: Z nulové komunikace mezi nejcitovanější advokátní kanceláře

Z nuly na vrchol

Pomůžeme i vaší značce