Noerr: Top 10 mediálně nejcitovanější advokátní kancelář

4,5×

nárůst publicity

130×

v médiích za rok

7.

nejcitovanější kancelář

Zadání

  • Noerr je tradiční německá advokátní kancelář založená na vysoké kvalitě poskytovaných právních služeb s pobočkami po celé střední Evropě, Bukurešti, Alicante, Londýně a v New Yorku. Tato kanceláře neměla kvůli své interní politice zaměřené zejména na zahraniční klienty dlouho potřebu v ČR pracovat na větší propagaci své značky. Pražská pobočka se ale rozhodla vybudovat větší autonomii v souvislosti se získáním většího objemu práce generovaného lokálně na českém trhu. Pro tento účel tak potřebovala vytvořit u klíčových klientů povědomí nejen o svých právních službách, mnohaletých zkušenostech a expertech v různých oblastech práva, ale také o tom, že jsou vhodným právním partnerem pro české klienty. Naším úkolem bylo dosáhnout tohoto cíle prostřednictvím mediální profilace a dostat společnost Noerr do první desítky nejcitovanějších právních kanceláří v ČR. Komunikace měla zároveň přispět také k podpoře náboru nových kolegů.
  • AK Noerr nás oslovila na základě skvělých výsledků, kterých jsme dosáhli s kanceláří PwC Legal. Tu jsme během čtyř let posunuli mezi tři nejcitovanější kanceláře v ČR.

strategie

  • Nejprve jsme navnímali byznysové priority společnosti a určili klíčové právní experty kanceláře, s jejichž sděleními a podklady budeme dále pracovat. Po analýze benchmarku trhu jsme připravili plán komunikace a rozpracovali konkrétní témata dle osobností vhodných k profilaci.
  • Stěžejními odvětvími pro nás v rámci klíčové spolupráce bylo zaměstnanecké právo, nástupnictví a dědictví ve firmách a fúze a akvizice. Zaměřili jsme se zejména na praktické poradenství advokátů, kdy jsme na konkrétních příkladech z praxe ilustrovali zaměstnaneckou/zaměstnavatelskou legislativu, řešení pracovněprávních záležitostí v praxi, které společnosti běžně řeší, hrozby nedodržení nových legislativních podmínek napříč sektory atd. Advokáty jsme přitom profilovali jak v mainstreamových médiích, která mají největší zásah, tak v médiích odborných – právnických, prostřednictvím nichž si advokát buduje prestiž na trhu AK.
  • Profilovali jsme také partnery AK Noerr, a to převážně v ekonomických médiích a odborných – právnických médiích. Vedle expertní profilace šlo i o korporátní komunikaci. Cílovou skupinou byli tzv. decision makeři, lidé z oboru a širší veřejnost.

Výsledek

  • Již během prvního roku spolupráce se odborníci z AK Noerr začali objevovat v médiích v průměru 4,5× častěji než předtím. Během dosavadní spolupráce (2,5 roku) se kancelář dostala mezi TOP 10 nejvíce citovaných AK na trhu. S celkovým počtem 130 výstupů za rok 2021 se vyšvihla na 7. místo, a předčila tak advokátní kanceláře zaměstnávající více než dvojnásobek odborníků.
  • Získaná publicita přináší AK Noerr větší viditelnost značky u veřejnosti, profilaci v konkrétních oblastech práva a tím i zvýšení reputace, díky čemuž kancelář snadněji cílí na nové klienty

„Noerr měl v minulosti v médiích jen dílčí výstupy a nikdy na své mediální profilaci komplexně nepracoval tak, jako poslední tři roky s EPICem. S ohledem na naše cíle jsme se do komunikace museli opřít, v rámci globální kanceláře jsme byli v Čechách průkopníci. A vyplatilo se. Kromě nových odborníků nyní začínáme získávat i vlastní lokální klientelu. Současně se pouštíme do nových oborů – např. do leteckého průmyslu, kde nově spolupracujeme s leteckou společností TAP Portugal.“

Bořivoj Líbal
spoluřídící partner

Další case studies

Noerr: Top 10 mediálně nejcitovanější advokátní kancelář

Noerr: Top 10 mediálně nejcitovanější advokátní kancelář

4,5x nárůst publicity

Trinity Bank: Úspěšný rebranding z kampeličky na respektovanou banku

Trinity Bank: Úspěšný rebranding z kampeličky na respektovanou banku

Rebrandingem mezi elitu

Synlab: Nejcitovanější laboratoř v ČR

Synlab: Nejcitovanější laboratoř v ČR

Přes 1600 výstupů za tři roky

ANECT: Z ajťáků jsme udělali nejcitovanější experty mezi přímou konkurencí

ANECT: Z ajťáků jsme udělali nejcitovanější experty mezi přímou konkurencí

Zvýšení medializace o 70 %

Saint-Gobain ADFORS: Regionální employer branding největšího světového výrobce perlinky

Saint-Gobain ADFORS: Regionální employer branding největšího světového výrobce perlinky

Zvýšení medializace o 65 %

Saint-Gobain Constructions Products:  Díky nám jsou sádrokarton, fasády a izolace „sexy“

Saint-Gobain Constructions Products: Díky nám jsou sádrokarton, fasády a izolace „sexy“

Efektivní integrace čtyř brandů

Nejřemeslníci.cz: Re-launch známého portálu zahltil provozovatele poptávkami

Nejřemeslníci.cz: Re-launch známého portálu zahltil provozovatele poptávkami

Přes 70 výstupů z tiskovky

ČED: Efektivní brandbuilding dodavatele energií

ČED: Efektivní brandbuilding dodavatele energií

Noví klienti díky kampaním na Facebooku

Synlab: Promyšlená syntéza několika sociálních sítí

Synlab: Promyšlená syntéza několika sociálních sítí

Zvýšení dosahu příspěvků na Facebooku o 300 %

Yves Rocher: Cíle jsme splnili už za tři měsíce

Yves Rocher: Cíle jsme splnili už za tři měsíce

Zvýšení dosahu příspěvků na sítích o 380 % za tři měsíce

PwC: Změna vnímání značky jako dodavatele komplexnějších služeb

PwC: Změna vnímání značky jako dodavatele komplexnějších služeb

Zvýšení medializace o 79 % za jediný rok

Karpuchina Gallery: 100% SOLD OUT! Jak jsme pomohli vyprodat výstavu za bitcoin

Karpuchina Gallery: 100% SOLD OUT! Jak jsme pomohli vyprodat výstavu za bitcoin

Pomohli jsme vyprodat výstavu obrazů za bitcoin

PwC Legal: Z nulové komunikace mezi nejcitovanější advokátní kanceláře

PwC Legal: Z nulové komunikace mezi nejcitovanější advokátní kanceláře

Z nuly na vrchol

Pomůžeme i vaší značce