Saint-Gobain ADFORS: Regionální employer branding největšího světového výrobce perlinky
65%
nárůst medializace
278×
v médiích
10
rozhovorů v celostátních médiích
- Přední výrobce a zpracovatel sklovláknitých pramenů v Evropě cítil posílit povědomí o značce směrem ke svým stávajícím i potenciálním zaměstnancům a široké veřejnosti v regionu. Adfors nahradil původní název Vertex. Starý brand byl používán od 50. let 20. století, byl tedy silně vžitý. Naším úkolem bylo zajistit, aby si lidé v regionu spojili původní název Vertex se současnou značkou a přisoudili jí stejné kvality, hodnoty a historii.
- Cílem komunikace byla současně podpora náboru a loajality stávajících zaměstnanců a rozvoj dobrých vztahů v rámci regionu.
- Prostřednictvím interních komunikačních kanálů, eventů i médií jsme postavili profilaci Adfors na atributech zaměstnavatele, který je silný, stabilní, férový a odpovědný. Adfors byl profilován jako zodpovědná firma, která stojí i padá právě na lidech.
- Současně jsme se zaměřili na aktivity společnosti, které společnost vykonává pro region, abychom ji ukázali jako regionální partnera. Dle možností jsme se zároveň snažili do těchto aktivit co nejvíce zapojovat zaměstnance, místní obyvatele i instituce, a budovat tak společnou komunitu.
- Pro ukázku fungování firmy, jejích výhod pro zaměstnance a dalších benefitů jsme v komunikaci využili také osobnosti generálního ředitele společnosti.
- Během naší spolupráce získala značka Saint-Gobain Adfors CZ silnou pozici zejména v regionech, v nichž má své výrobní závody, tedy na Pardubicku a Znojemsku.
- V rámci komunikace se nám podařilo více působit na lidi, a to jak interně na stávající zaměstnance společnosti, jejichž loajalita je pro podnik důležitá, tak i externě na potenciální zaměstnance v rámci regionu.
- V některých případech měla komunikace celostátní dosah. Přítomnost značky v médiích se celkově zvýšila o 65 %.
„Se společností EPIC PR spolupracujeme už několik let a rádi. Za tu dobu nás dobře poznali, a tak dobře ví, jak nás mohou prezentovat. Zároveň rozumí svému řemeslu a stojí si za svým, když jsou o tom přesvědčeni. A to se nám líbí moc, že jsou si jistí tím, co dělají.“
Další case studies
Randstad: Miláček České televize
900x v médiích
Parallel Garden: Jak jsme v crowdfundingu vybrali skoro milion
Parallel Garden: Milion na Hithitu pro hydroponii SKUBA
Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech
Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech
Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu
Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu
Noerr: Top 10 mediálně nejcitovanější advokátní kancelář
4,5x nárůst publicity
Trinity Bank: Úspěšný rebranding z kampeličky na respektovanou banku
Rebrandingem mezi elitu
Synlab: Nejcitovanější laboratoř v ČR
Přes 1600 výstupů za tři roky
ANECT: Z ajťáků jsme udělali nejcitovanější experty mezi přímou konkurencí
Zvýšení medializace o 70 %
Saint-Gobain ADFORS: Regionální employer branding největšího světového výrobce perlinky
Zvýšení medializace o 65 %
Saint-Gobain Construction Products: Díky nám jsou sádrokarton, fasády a izolace „sexy“
Efektivní integrace čtyř brandů
Nejřemeslníci.cz: Re-launch známého portálu zahltil provozovatele poptávkami
Přes 70 výstupů z tiskovky
ČED: Efektivní brandbuilding dodavatele energií
Noví klienti díky kampaním na Facebooku
Synlab: Promyšlená syntéza několika sociálních sítí
Zvýšení dosahu příspěvků na Facebooku o 300 %
Yves Rocher: Cíle jsme splnili už za tři měsíce
Zvýšení dosahu příspěvků na sítích o 380 % za tři měsíce
PwC: Změna vnímání značky jako dodavatele komplexnějších služeb
Zvýšení medializace o 79 % za jediný rok
Karpuchina Gallery: 100% SOLD OUT! Jak jsme pomohli vyprodat výstavu za bitcoin
Pomohli jsme vyprodat výstavu obrazů za bitcoin