Saint-Gobain ADFORS: Regionální employer branding největšího světového výrobce perlinky

65%

nárůst medializace

278×

v médiích

10

rozhovorů v celostátních médiích

Zadání

  • Přední výrobce a zpracovatel sklovláknitých pramenů v Evropě cítil posílit povědomí o značce směrem ke svým stávajícím i potenciálním zaměstnancům a široké veřejnosti v regionu. Adfors nahradil původní název Vertex. Starý brand byl používán od 50. let 20. století, byl tedy silně vžitý. Naším úkolem bylo zajistit, aby si lidé v regionu spojili původní název Vertex se současnou značkou a přisoudili jí stejné kvality, hodnoty a historii.
  • Cílem komunikace byla současně podpora náboru a loajality stávajících zaměstnanců a rozvoj dobrých vztahů v rámci regionu.

strategie

  • Prostřednictvím interních komunikačních kanálů, eventů i médií jsme postavili profilaci Adfors na atributech zaměstnavatele, který je silný, stabilní, férový a odpovědný. Adfors byl profilován jako zodpovědná firma, která stojí i padá právě na lidech.
  • Současně jsme se zaměřili na aktivity společnosti, které společnost vykonává pro region, abychom ji ukázali jako regionální partnera. Dle možností jsme se zároveň snažili do těchto aktivit co nejvíce zapojovat zaměstnance, místní obyvatele i instituce, a budovat tak společnou komunitu.
  • Pro ukázku fungování firmy, jejích výhod pro zaměstnance a dalších benefitů jsme v komunikaci využili také osobnosti generálního ředitele společnosti.

Výsledek

  • Během naší spolupráce získala značka Saint-Gobain Adfors CZ silnou pozici zejména v regionech, v nichž má své výrobní závody, tedy na Pardubicku a Znojemsku.
  • V rámci komunikace se nám podařilo více působit na lidi, a to jak interně na stávající zaměstnance společnosti, jejichž loajalita je pro podnik důležitá, tak i externě na potenciální zaměstnance v rámci regionu.
  • V některých případech měla komunikace celostátní dosah. Přítomnost značky v médiích se celkově zvýšila o 65 %.

„Se společností EPIC PR spolupracujeme už několik let a rádi. Za tu dobu nás dobře poznali, a tak dobře ví, jak nás mohou prezentovat. Zároveň rozumí svému řemeslu a stojí si za svým, když jsou o tom přesvědčeni. A to se nám líbí moc, že jsou si jistí tím, co dělají.“

Martina Vlčková Říhová
Director Marketing & Business Development

Další case studies

Parallel Garden: Jak jsme v crowdfundingu vybrali skoro milion

Parallel Garden: Jak jsme v crowdfundingu vybrali skoro milion

Parallel Garden: Milion na Hithitu pro hydroponii SKUBA

Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech

Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech

Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech

Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu

Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu

Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu

Noerr: Top 10 mediálně nejcitovanější advokátní kancelář

Noerr: Top 10 mediálně nejcitovanější advokátní kancelář

4,5x nárůst publicity

Trinity Bank: Úspěšný rebranding z kampeličky na respektovanou banku

Trinity Bank: Úspěšný rebranding z kampeličky na respektovanou banku

Rebrandingem mezi elitu

Synlab: Nejcitovanější laboratoř v ČR

Synlab: Nejcitovanější laboratoř v ČR

Přes 1600 výstupů za tři roky

ANECT: Z ajťáků jsme udělali nejcitovanější experty mezi přímou konkurencí

ANECT: Z ajťáků jsme udělali nejcitovanější experty mezi přímou konkurencí

Zvýšení medializace o 70 %

Saint-Gobain ADFORS: Regionální employer branding největšího světového výrobce perlinky

Saint-Gobain ADFORS: Regionální employer branding největšího světového výrobce perlinky

Zvýšení medializace o 65 %

Saint-Gobain Construction Products:  Díky nám jsou sádrokarton, fasády a izolace „sexy“

Saint-Gobain Construction Products: Díky nám jsou sádrokarton, fasády a izolace „sexy“

Efektivní integrace čtyř brandů

Nejřemeslníci.cz: Re-launch známého portálu zahltil provozovatele poptávkami

Nejřemeslníci.cz: Re-launch známého portálu zahltil provozovatele poptávkami

Přes 70 výstupů z tiskovky

ČED: Efektivní brandbuilding dodavatele energií

ČED: Efektivní brandbuilding dodavatele energií

Noví klienti díky kampaním na Facebooku

Synlab: Promyšlená syntéza několika sociálních sítí

Synlab: Promyšlená syntéza několika sociálních sítí

Zvýšení dosahu příspěvků na Facebooku o 300 %

Yves Rocher: Cíle jsme splnili už za tři měsíce

Yves Rocher: Cíle jsme splnili už za tři měsíce

Zvýšení dosahu příspěvků na sítích o 380 % za tři měsíce

PwC: Změna vnímání značky jako dodavatele komplexnějších služeb

PwC: Změna vnímání značky jako dodavatele komplexnějších služeb

Zvýšení medializace o 79 % za jediný rok

Karpuchina Gallery: 100% SOLD OUT! Jak jsme pomohli vyprodat výstavu za bitcoin

Karpuchina Gallery: 100% SOLD OUT! Jak jsme pomohli vyprodat výstavu za bitcoin

Pomohli jsme vyprodat výstavu obrazů za bitcoin

PwC Legal: Z nulové komunikace mezi nejcitovanější advokátní kanceláře

PwC Legal: Z nulové komunikace mezi nejcitovanější advokátní kanceláře

Z nuly na vrchol

Pomůžeme i vaší značce