Yves Rocher: Cíle jsme splnili už za tři měsíce
380%
nárůst dosahu
100
týdenní nárůst fanoušků
70%
nárůst konverzací s fanoušky
- Předmětem spolupráce byla správa facebookové stránky Yves Rocher Česká republika. Jejím prvotním záměrem bylo zvýšit povědomí o produktech Yves Rocher, posílit pozitivní vnímání značky a podpořit prodejní kanály společnosti (zejména e-shop). Sekundárním cílem pak bylo zvýšit počet fanoušků stránky a jejich aktivitu na stránce.
- Mix produktových, prodejních, zábavných a imageových příspěvků, které byly publikovány v počtu 1 až 2 denně
- Aktivní podněcování a rozvíjení komunikace s fanoušky stránky
- Okamžité reagování na dotazy fanoušků (do 4 hod)
- Nárůst počtu fanoušků v průměru o 100 týdně (bez využití reklamní podpory)
- Zvýšení dosahu příspěvků o 380 %
- Nárůst počtu konverzací s fanoušky o 70 % (příspěvky, zprávy, komentáře pod příspěvky)
Další case studies
Parallel Garden: Jak jsme v crowdfundingu vybrali skoro milion
Parallel Garden: Milion na Hithitu pro hydroponii SKUBA
Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech
Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech
Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu
Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu
Noerr: Top 10 mediálně nejcitovanější advokátní kancelář
4,5x nárůst publicity
Trinity Bank: Úspěšný rebranding z kampeličky na respektovanou banku
Rebrandingem mezi elitu
Synlab: Nejcitovanější laboratoř v ČR
Přes 1600 výstupů za tři roky
ANECT: Z ajťáků jsme udělali nejcitovanější experty mezi přímou konkurencí
Zvýšení medializace o 70 %
Saint-Gobain ADFORS: Regionální employer branding největšího světového výrobce perlinky
Zvýšení medializace o 65 %
Saint-Gobain Construction Products: Díky nám jsou sádrokarton, fasády a izolace „sexy“
Efektivní integrace čtyř brandů
Nejřemeslníci.cz: Re-launch známého portálu zahltil provozovatele poptávkami
Přes 70 výstupů z tiskovky
ČED: Efektivní brandbuilding dodavatele energií
Noví klienti díky kampaním na Facebooku
Synlab: Promyšlená syntéza několika sociálních sítí
Zvýšení dosahu příspěvků na Facebooku o 300 %
Yves Rocher: Cíle jsme splnili už za tři měsíce
Zvýšení dosahu příspěvků na sítích o 380 % za tři měsíce
PwC: Změna vnímání značky jako dodavatele komplexnějších služeb
Zvýšení medializace o 79 % za jediný rok
Karpuchina Gallery: 100% SOLD OUT! Jak jsme pomohli vyprodat výstavu za bitcoin
Pomohli jsme vyprodat výstavu obrazů za bitcoin