Saint-Gobain Construction Products: Díky nám jsou sádrokarton, fasády a izolace „sexy“
100 %
pozitivní medializace
221×
v médiích za rok
43 %
výstupů v mainstreamu
- Lídr na trhu stavebních materiálů a řešení Saint-Gobain Construction Products chtěl zvýšit povědomí o svých inovativních produktech prostřednictvím jednotlivých divizí, konkrétně ISOVER, Rigips, Weber a Building Glass. Ty se specializují na výrobu izolací, sádrokartonu, fasád, omítek a skla.
- Současně chtěl vzdělat privátní investory (řemeslníky a realizační firmy) v daných oblastech s cílem zvýšit poptávku po svých materiálech a řešeních, které vynikají zajištěním výborné akustiky budov, tepelné pohody, retence vody a dalšími vlastnostmi.
- Cílem rovněž bylo zvýšit prezenci divizí v mainstreamu, hobby a bydlících médiích a relevantních rubrikách. Do začátku spolupráce s námi se značky objevovaly takřka výhradně ve stavebních médiích. Přítomnost v médiích navíc byla izolovaná a soustředila se hlavně na brand, méně už na řešení a výsledky, které použití značek přináší.
- Značky ve skupině Saint-Gobain jsou lídrem jednotlivých trhů. Místo přítomnosti brandu jsme se tedy více soustředili na jednotlivá sdělení, která jsme si s klientem přesně definovali. Orientace na výsledek místo na samotný produkt nám otevřela dveře k požadovaným médiím s větším dosahem.
- Profilaci společnosti jsme postavili na atributech stavebního partnera a odborníka, který nabízí efektivní, chytrá, úsporná a šetrná řešení vhodná jak pro novostavby, tak pro rekonstrukce všeho druhu.
- Technici jednotlivých divizí se stali odborníky profilovanými v médiích prostřednictvím poradenských textů. Lidem radí, jaké materiály zvolit při jaké práci, jaké výhody skýtá jejich použití apod. Řemeslníkům a realizačním firmám pak pomáhají s tím, který materiál je pro jaké stavby nejvhodnější, se kterým se lehce manipuluje a s jakým zvládnou danou práci za polovinu svého času.
- Možnost spolupráce se čtyřmi divizemi jedné společnosti nám pak umožňuje úspěšně propojovat jednotlivá řešení a brandy v komplexnější sdělení, a novináři tak poskytnout odborníky na různé typy staveb i materiálů „v jednom“.
- Během roční spolupráce se nám podařilo dostat brandy jednotlivých divizí skupiny Saint-Gobain, jejich odborníky a v mnoha případech i ukázky jejich produktů do mainstreamových médií typu Aktuálně.cz, iDNES.cz či Novinky.cz, bydlících a hobby titulů (Doma DNES, Blesk Bydlení, Blesk Hobby apod.), i odborných médií zaměřených na stavebnictví. Kromě tisku a online médií jsme odborníkům zajistili prostor také v celostátním vysílání ČRo, a to hned několikrát v průběhu celého roku – vždy na jiné téma.
- Sdělení se nám podařilo komunikovat v 95 % případů. A protože jsme vsadili na expertní profilaci, byl navíc ve všech výstupech přítomen i brand, což nebylo klientem přímo požadováno.
- Rovněž se nám díky pravidelnému sledování trhu, průběžné komunikaci s relevantními novináři, sledování mediaplánů jednotlivých titulů a aktivní spoluprací na tématech s klientem podařilo s různými médii navázat pravidelnou spolupráci a sjednat odborníkům prostor ve vydáních časopisů v průběhu celého roku.
- Celkem jsme za dva roky spolupráce značkám koncernu Saint-Gobain aktivně zajistili 221 výstupů napříč médii. Největší prostor jsme zajistili v hobby a bydlících titulech, v závěsu jsou mainstreamová média. S nadnárodním koncernem ve spolupráci nadále pokračujeme i v roce 2022.
- Veškerá komunikace je přitom pozitivní a potvrzuje kvalitu řešení a materiálů značek Saint-Gobain.
„Agenturu EPIC Public relations jsme do tendru pozvali zejména díky dobrým zkušenostem se spoluprací s kolegy z divize Adfors a portálu Nejřemeslníci.cz. EPIC nás kromě svých kompetencí k našemu oboru přesvědčil i detailním návrhem organizace spolupráce a zejména systémem měsíčního vyhodnocení jejích výsledků, který je velmi transparentní a dobře čitelný. Jinými slovy, lidé z agentury přesně pochopili, co potřebujeme, a vědí, jak toho dosáhnout.“
Další case studies
Randstad: Miláček České televize
900x v médiích
Parallel Garden: Jak jsme v crowdfundingu vybrali skoro milion
Parallel Garden: Milion na Hithitu pro hydroponii SKUBA
Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech
Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech
Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu
Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu
Noerr: Top 10 mediálně nejcitovanější advokátní kancelář
4,5x nárůst publicity
Trinity Bank: Úspěšný rebranding z kampeličky na respektovanou banku
Rebrandingem mezi elitu
Synlab: Nejcitovanější laboratoř v ČR
Přes 1600 výstupů za tři roky
ANECT: Z ajťáků jsme udělali nejcitovanější experty mezi přímou konkurencí
Zvýšení medializace o 70 %
Saint-Gobain ADFORS: Regionální employer branding největšího světového výrobce perlinky
Zvýšení medializace o 65 %
Saint-Gobain Construction Products: Díky nám jsou sádrokarton, fasády a izolace „sexy“
Efektivní integrace čtyř brandů
Nejřemeslníci.cz: Re-launch známého portálu zahltil provozovatele poptávkami
Přes 70 výstupů z tiskovky
ČED: Efektivní brandbuilding dodavatele energií
Noví klienti díky kampaním na Facebooku
Synlab: Promyšlená syntéza několika sociálních sítí
Zvýšení dosahu příspěvků na Facebooku o 300 %
Yves Rocher: Cíle jsme splnili už za tři měsíce
Zvýšení dosahu příspěvků na sítích o 380 % za tři měsíce
PwC: Změna vnímání značky jako dodavatele komplexnějších služeb
Zvýšení medializace o 79 % za jediný rok
Karpuchina Gallery: 100% SOLD OUT! Jak jsme pomohli vyprodat výstavu za bitcoin
Pomohli jsme vyprodat výstavu obrazů za bitcoin