Synlab: Promyšlená syntéza několika sociálních sítí

322%

nárůst dosahu na Facebooku

25000

měsíční zobrazení stránky na LinkedIN

více čtenářů Zdravínároda.cz

Zadání

  • Předmětem spolupráce byla správa firemní facebookové stránky SYNLAB Czech a facebookové stránky iniciativy Zdraví národa, která je odnoží společnosti, zabývající se zdravotní osvětou pro veřejnost. Dále jsme dostali za úkol založení a správu reprezentativního LinkedIn profilu společnosti SYNLAB a instagramového profilu, jehož hlavním účelem je představení SYNLABU, jako atraktivního zaměstnavatele pro laboratorní pracovníky. U všech bylo cílem rozšířit jejich obsah mezi co nejvíce lidí, pro který by mohl být zajímavý.

strategie

  • Pro dosažení našich cílů jsme každý měsíc budovali unikátní příspěvkové plány pro každou ze soc. sítí. Na Facebooku SYNLAB jsme se zaměřili na aktuální témata, používali stránku jako nástěnku s důležitými informacemi pro naše zákazníky, podporovali vztahy, které má firma s lékaři, a dávali uživatelům nahlédnout do zákulisí společnosti.
  • Na Facebooku Zdraví národa bylo hlavním cílem udržet komunitu zainteresovanou do tohoto brandu, který vznikl v rámci akce, která nabízela bezplatné testování, naposledy však v roce 2017. K udržení pozornosti a zájmu našich 55 000 sledujících i nadále, bez těchto událostí, jsme vytvářeli obsah s přidanou hodnotou, a to buďto informační nebo zábavnou. Často jsme publikovali odkazy na blog zdravinaroda.cz, pro nějž jsme tvořili populárně-naučné články o zdraví a prevenci. Důležité bylo také podněcovat dialog s fanoušky pomocí otázek v postech.
  • Na LinkedInu jsme vzali v potaz charakteristiku této soc. sítě a vhodně dle toho tvořili obsah. Sdíleli jsme tedy například profesní úspěchy našich zaměstnanců a firmy a informovali pomocí fotek o firemní kultuře, abychom vzbudili zájem u odborníku a lidí v řídících rolích.
  • Na Instagramu jsme založili účet Holky z laborky, kde jsme odlehčeným způsobem prezentovali laboratorní pracovníky a jejich život v zaměstnání. Obsah jsme šířili mezi veřejnost přesně zacílenými a optimalizovanými kampaněmi vytvořenými na reklamní platformě Facebook Business Manager.
  • Věnovali jsme se také pozornému community managementu, který nám pomohl vybudovat důvěru mezi sledujícími.

Výsledek

  • Nárůst dosahu příspěvku u FB SYNLAB o 322 %, u FB Zdraví národa o 508 %.
  • Mesíční zobrazení linkedinových příspěvků jsme posunuli na 25 000.
  • Vybudování komunity více než 650 lidí okolo IG stránky Holky z laborky.
  • Ustanovení FB stránky SYNLAB jako kontaktního bodu společnosti.

„Agentura EPIC PR pro nás představuje spolehlivého partnera, pro kterého je dosahování stanovených cílů samozřejmostí. Oceňuji také jejich respekt k firemní strategii a volbu takových nástrojů, které její naplnění podporují na profesionální úrovni.”

Kateřina Bílly Danyšová
CEO

Další case studies

Parallel Garden: Jak jsme v crowdfundingu vybrali skoro milion

Parallel Garden: Jak jsme v crowdfundingu vybrali skoro milion

Parallel Garden: Milion na Hithitu pro hydroponii SKUBA

Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech

Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech

Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech

Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu

Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu

Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu

Noerr: Top 10 mediálně nejcitovanější advokátní kancelář

Noerr: Top 10 mediálně nejcitovanější advokátní kancelář

4,5x nárůst publicity

Trinity Bank: Úspěšný rebranding z kampeličky na respektovanou banku

Trinity Bank: Úspěšný rebranding z kampeličky na respektovanou banku

Rebrandingem mezi elitu

Synlab: Nejcitovanější laboratoř v ČR

Synlab: Nejcitovanější laboratoř v ČR

Přes 1600 výstupů za tři roky

ANECT: Z ajťáků jsme udělali nejcitovanější experty mezi přímou konkurencí

ANECT: Z ajťáků jsme udělali nejcitovanější experty mezi přímou konkurencí

Zvýšení medializace o 70 %

Saint-Gobain ADFORS: Regionální employer branding největšího světového výrobce perlinky

Saint-Gobain ADFORS: Regionální employer branding největšího světového výrobce perlinky

Zvýšení medializace o 65 %

Saint-Gobain Construction Products:  Díky nám jsou sádrokarton, fasády a izolace „sexy“

Saint-Gobain Construction Products: Díky nám jsou sádrokarton, fasády a izolace „sexy“

Efektivní integrace čtyř brandů

Nejřemeslníci.cz: Re-launch známého portálu zahltil provozovatele poptávkami

Nejřemeslníci.cz: Re-launch známého portálu zahltil provozovatele poptávkami

Přes 70 výstupů z tiskovky

ČED: Efektivní brandbuilding dodavatele energií

ČED: Efektivní brandbuilding dodavatele energií

Noví klienti díky kampaním na Facebooku

Synlab: Promyšlená syntéza několika sociálních sítí

Synlab: Promyšlená syntéza několika sociálních sítí

Zvýšení dosahu příspěvků na Facebooku o 300 %

Yves Rocher: Cíle jsme splnili už za tři měsíce

Yves Rocher: Cíle jsme splnili už za tři měsíce

Zvýšení dosahu příspěvků na sítích o 380 % za tři měsíce

PwC: Změna vnímání značky jako dodavatele komplexnějších služeb

PwC: Změna vnímání značky jako dodavatele komplexnějších služeb

Zvýšení medializace o 79 % za jediný rok

Karpuchina Gallery: 100% SOLD OUT! Jak jsme pomohli vyprodat výstavu za bitcoin

Karpuchina Gallery: 100% SOLD OUT! Jak jsme pomohli vyprodat výstavu za bitcoin

Pomohli jsme vyprodat výstavu obrazů za bitcoin

PwC Legal: Z nulové komunikace mezi nejcitovanější advokátní kanceláře

PwC Legal: Z nulové komunikace mezi nejcitovanější advokátní kanceláře

Z nuly na vrchol

Pomůžeme i vaší značce