Synlab: Promyšlená syntéza několika sociálních sítí
322%
nárůst dosahu na Facebooku
25000
měsíční zobrazení stránky na LinkedIN
2×
více čtenářů Zdravínároda.cz
- Předmětem spolupráce byla správa firemní facebookové stránky SYNLAB Czech a facebookové stránky iniciativy Zdraví národa, která je odnoží společnosti, zabývající se zdravotní osvětou pro veřejnost. Dále jsme dostali za úkol založení a správu reprezentativního LinkedIn profilu společnosti SYNLAB a instagramového profilu, jehož hlavním účelem je představení SYNLABU, jako atraktivního zaměstnavatele pro laboratorní pracovníky. U všech bylo cílem rozšířit jejich obsah mezi co nejvíce lidí, pro který by mohl být zajímavý.
- Pro dosažení našich cílů jsme každý měsíc budovali unikátní příspěvkové plány pro každou ze soc. sítí. Na Facebooku SYNLAB jsme se zaměřili na aktuální témata, používali stránku jako nástěnku s důležitými informacemi pro naše zákazníky, podporovali vztahy, které má firma s lékaři, a dávali uživatelům nahlédnout do zákulisí společnosti.
- Na Facebooku Zdraví národa bylo hlavním cílem udržet komunitu zainteresovanou do tohoto brandu, který vznikl v rámci akce, která nabízela bezplatné testování, naposledy však v roce 2017. K udržení pozornosti a zájmu našich 55 000 sledujících i nadále, bez těchto událostí, jsme vytvářeli obsah s přidanou hodnotou, a to buďto informační nebo zábavnou. Často jsme publikovali odkazy na blog zdravinaroda.cz, pro nějž jsme tvořili populárně-naučné články o zdraví a prevenci. Důležité bylo také podněcovat dialog s fanoušky pomocí otázek v postech.
- Na LinkedInu jsme vzali v potaz charakteristiku této soc. sítě a vhodně dle toho tvořili obsah. Sdíleli jsme tedy například profesní úspěchy našich zaměstnanců a firmy a informovali pomocí fotek o firemní kultuře, abychom vzbudili zájem u odborníku a lidí v řídících rolích.
- Na Instagramu jsme založili účet Holky z laborky, kde jsme odlehčeným způsobem prezentovali laboratorní pracovníky a jejich život v zaměstnání. Obsah jsme šířili mezi veřejnost přesně zacílenými a optimalizovanými kampaněmi vytvořenými na reklamní platformě Facebook Business Manager.
- Věnovali jsme se také pozornému community managementu, který nám pomohl vybudovat důvěru mezi sledujícími.
- Nárůst dosahu příspěvku u FB SYNLAB o 322 %, u FB Zdraví národa o 508 %.
- Mesíční zobrazení linkedinových příspěvků jsme posunuli na 25 000.
- Vybudování komunity více než 650 lidí okolo IG stránky Holky z laborky.
- Ustanovení FB stránky SYNLAB jako kontaktního bodu společnosti.
„Agentura EPIC PR pro nás představuje spolehlivého partnera, pro kterého je dosahování stanovených cílů samozřejmostí. Oceňuji také jejich respekt k firemní strategii a volbu takových nástrojů, které její naplnění podporují na profesionální úrovni.”
Další case studies
Parallel Garden: Jak jsme v crowdfundingu vybrali skoro milion
Parallel Garden: Milion na Hithitu pro hydroponii SKUBA
Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech
Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech
Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu
Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu
Noerr: Top 10 mediálně nejcitovanější advokátní kancelář
4,5x nárůst publicity
Trinity Bank: Úspěšný rebranding z kampeličky na respektovanou banku
Rebrandingem mezi elitu
Synlab: Nejcitovanější laboratoř v ČR
Přes 1600 výstupů za tři roky
ANECT: Z ajťáků jsme udělali nejcitovanější experty mezi přímou konkurencí
Zvýšení medializace o 70 %
Saint-Gobain ADFORS: Regionální employer branding největšího světového výrobce perlinky
Zvýšení medializace o 65 %
Saint-Gobain Construction Products: Díky nám jsou sádrokarton, fasády a izolace „sexy“
Efektivní integrace čtyř brandů
Nejřemeslníci.cz: Re-launch známého portálu zahltil provozovatele poptávkami
Přes 70 výstupů z tiskovky
ČED: Efektivní brandbuilding dodavatele energií
Noví klienti díky kampaním na Facebooku
Synlab: Promyšlená syntéza několika sociálních sítí
Zvýšení dosahu příspěvků na Facebooku o 300 %
Yves Rocher: Cíle jsme splnili už za tři měsíce
Zvýšení dosahu příspěvků na sítích o 380 % za tři měsíce
PwC: Změna vnímání značky jako dodavatele komplexnějších služeb
Zvýšení medializace o 79 % za jediný rok
Karpuchina Gallery: 100% SOLD OUT! Jak jsme pomohli vyprodat výstavu za bitcoin
Pomohli jsme vyprodat výstavu obrazů za bitcoin