Nejřemeslníci.cz: Re-launch známého portálu zahltil provozovatele poptávkami
80%
nárůst medializace
70+
výstupů z TK
11 000+
online sledujících přes Facebook
- Portál propojující drobné investory s řemeslníky na podzim 2018 koupil mezinárodní gigant Saint-Gobain, s čímž se mj. změnil jejich byznysový model. Představit jej veřejnosti a vyzdvihnout jeho výhody pro investory i řemeslníky bylo stěžejním cílem komunikace. Zástupcům projektu tak šlo zejména o zvýšení povědomí o portále a profilovat jej jako spolehlivého partnera, dále získat nové zákazníky a rozšířit základnu řemeslníků registrovaných na portálu.
- Komunikaci jsme pojali jako intenzivní tříměsíční kampaň, která byla odstartována tiskovou konferencí. Využili jsme toho, že trh práce je aktuálně velmi saturovaný a lidí je nedostatek – stejné to je s řemeslníky, na kterého se dnes čeká i půl roku – a konferenci jsme postavili na datech, které měli Nejřemeslníci.cz k dispozici a která byla pro média zajímavá (např. čekací lhůty na řemeslníky, dnešní ceny za jednotlivé práce apod.).
- Pro zvýšení medializace akce a rozšíření znalosti značky v široké veřejnosti jsme tiskovou konferenci také přenášeli online skrze Facebook.
- Po úvodním launchi, který měl masivní mediální dopad, jsme všechna dostupná data dále využili pro individuální komunikaci s novináři, do níž byli zapojeni zástupci projektu i generální ředitel S-G pro střední a východní Evropu.
- Vytvořením správného sdělení se nám podařilo nastolit mediální agendu, která v médiích rezonovala ještě několik měsíců po úvodní tiskové konferenci.
- Celkem se brand Nejřemeslníci.cz objevil v médiích více než 70×. Živý online přenos tiskové konference na Facebooku sledovalo přes 11 tisíc diváků.
- Zájem o jejich službu je takový, že další poptávky klient brzy nestíhal odbavovat.
- Úspěch z TK následně vyústil ke spolupráci s dalšími brandy z francouzské nadnárodní skupiny Saint-Gobain.
„Na spolupráci s agenturou EPIC PR si cením snahy se co nejvíce dostat do problematiky našeho byznysu a pochopení našich dlouhodobých cílů a mise společnosti. Díky tomu a velkému osobnímu nasazení zkušených accountů proběhlo vše dle našich představ.“
Další case studies
Randstad: Miláček České televize
900x v médiích
Parallel Garden: Jak jsme v crowdfundingu vybrali skoro milion
Parallel Garden: Milion na Hithitu pro hydroponii SKUBA
Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech
Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech
Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu
Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu
Noerr: Top 10 mediálně nejcitovanější advokátní kancelář
4,5x nárůst publicity
Trinity Bank: Úspěšný rebranding z kampeličky na respektovanou banku
Rebrandingem mezi elitu
Synlab: Nejcitovanější laboratoř v ČR
Přes 1600 výstupů za tři roky
ANECT: Z ajťáků jsme udělali nejcitovanější experty mezi přímou konkurencí
Zvýšení medializace o 70 %
Saint-Gobain ADFORS: Regionální employer branding největšího světového výrobce perlinky
Zvýšení medializace o 65 %
Saint-Gobain Construction Products: Díky nám jsou sádrokarton, fasády a izolace „sexy“
Efektivní integrace čtyř brandů
Nejřemeslníci.cz: Re-launch známého portálu zahltil provozovatele poptávkami
Přes 70 výstupů z tiskovky
ČED: Efektivní brandbuilding dodavatele energií
Noví klienti díky kampaním na Facebooku
Synlab: Promyšlená syntéza několika sociálních sítí
Zvýšení dosahu příspěvků na Facebooku o 300 %
Yves Rocher: Cíle jsme splnili už za tři měsíce
Zvýšení dosahu příspěvků na sítích o 380 % za tři měsíce
PwC: Změna vnímání značky jako dodavatele komplexnějších služeb
Zvýšení medializace o 79 % za jediný rok
Karpuchina Gallery: 100% SOLD OUT! Jak jsme pomohli vyprodat výstavu za bitcoin
Pomohli jsme vyprodat výstavu obrazů za bitcoin