Nejřemeslníci.cz: Re-launch známého portálu zahltil provozovatele poptávkami

80%

nárůst medializace

70+

výstupů z TK

11 000+

online sledujících přes Facebook

Zadání

  • Portál propojující drobné investory s řemeslníky na podzim 2018 koupil mezinárodní gigant Saint-Gobain, s čímž se mj. změnil jejich byznysový model. Představit jej veřejnosti a vyzdvihnout jeho výhody pro investory i řemeslníky bylo stěžejním cílem komunikace. Zástupcům projektu tak šlo zejména o zvýšení povědomí o portále a profilovat jej jako spolehlivého partnera, dále získat nové zákazníky a rozšířit základnu řemeslníků registrovaných na portálu.

strategie

  • Komunikaci jsme pojali jako intenzivní tříměsíční kampaň, která byla odstartována tiskovou konferencí. Využili jsme toho, že trh práce je aktuálně velmi saturovaný a lidí je nedostatek – stejné to je s řemeslníky, na kterého se dnes čeká i půl roku – a konferenci jsme postavili na datech, které měli Nejřemeslníci.cz k dispozici a která byla pro média zajímavá (např. čekací lhůty na řemeslníky, dnešní ceny za jednotlivé práce apod.).
  • Pro zvýšení medializace akce a rozšíření znalosti značky v široké veřejnosti jsme tiskovou konferenci také přenášeli online skrze Facebook.
  • Po úvodním launchi, který měl masivní mediální dopad, jsme všechna dostupná data dále využili pro individuální komunikaci s novináři, do níž byli zapojeni zástupci projektu i generální ředitel S-G pro střední a východní Evropu.

Výsledek

  • Vytvořením správného sdělení se nám podařilo nastolit mediální agendu, která v médiích rezonovala ještě několik měsíců po úvodní tiskové konferenci.
  • Celkem se brand Nejřemeslníci.cz objevil v médiích více než 70×. Živý online přenos tiskové konference na Facebooku sledovalo přes 11 tisíc diváků.
  • Zájem o jejich službu je takový, že další poptávky klient brzy nestíhal odbavovat.
  • Úspěch z TK následně vyústil ke spolupráci s dalšími brandy z francouzské nadnárodní skupiny Saint-Gobain.

„Na spolupráci s agenturou EPIC PR si cením snahy se co nejvíce dostat do problematiky našeho byznysu a pochopení našich dlouhodobých cílů a mise společnosti. Díky tomu a velkému osobnímu nasazení zkušených accountů proběhlo vše dle našich představ.“

Martin Ekrt
výkonný ředitel

Další case studies

Randstad: Miláček České televize

Randstad: Miláček České televize

900x v médiích

Parallel Garden: Jak jsme v crowdfundingu vybrali skoro milion

Parallel Garden: Jak jsme v crowdfundingu vybrali skoro milion

Parallel Garden: Milion na Hithitu pro hydroponii SKUBA

Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech

Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech

Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech

Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu

Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu

Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu

Noerr: Top 10 mediálně nejcitovanější advokátní kancelář

Noerr: Top 10 mediálně nejcitovanější advokátní kancelář

4,5x nárůst publicity

Trinity Bank: Úspěšný rebranding z kampeličky na respektovanou banku

Trinity Bank: Úspěšný rebranding z kampeličky na respektovanou banku

Rebrandingem mezi elitu

Synlab: Nejcitovanější laboratoř v ČR

Synlab: Nejcitovanější laboratoř v ČR

Přes 1600 výstupů za tři roky

ANECT: Z ajťáků jsme udělali nejcitovanější experty mezi přímou konkurencí

ANECT: Z ajťáků jsme udělali nejcitovanější experty mezi přímou konkurencí

Zvýšení medializace o 70 %

Saint-Gobain ADFORS: Regionální employer branding největšího světového výrobce perlinky

Saint-Gobain ADFORS: Regionální employer branding největšího světového výrobce perlinky

Zvýšení medializace o 65 %

Saint-Gobain Construction Products:  Díky nám jsou sádrokarton, fasády a izolace „sexy“

Saint-Gobain Construction Products: Díky nám jsou sádrokarton, fasády a izolace „sexy“

Efektivní integrace čtyř brandů

Nejřemeslníci.cz: Re-launch známého portálu zahltil provozovatele poptávkami

Nejřemeslníci.cz: Re-launch známého portálu zahltil provozovatele poptávkami

Přes 70 výstupů z tiskovky

ČED: Efektivní brandbuilding dodavatele energií

ČED: Efektivní brandbuilding dodavatele energií

Noví klienti díky kampaním na Facebooku

Synlab: Promyšlená syntéza několika sociálních sítí

Synlab: Promyšlená syntéza několika sociálních sítí

Zvýšení dosahu příspěvků na Facebooku o 300 %

Yves Rocher: Cíle jsme splnili už za tři měsíce

Yves Rocher: Cíle jsme splnili už za tři měsíce

Zvýšení dosahu příspěvků na sítích o 380 % za tři měsíce

PwC: Změna vnímání značky jako dodavatele komplexnějších služeb

PwC: Změna vnímání značky jako dodavatele komplexnějších služeb

Zvýšení medializace o 79 % za jediný rok

Karpuchina Gallery: 100% SOLD OUT! Jak jsme pomohli vyprodat výstavu za bitcoin

Karpuchina Gallery: 100% SOLD OUT! Jak jsme pomohli vyprodat výstavu za bitcoin

Pomohli jsme vyprodat výstavu obrazů za bitcoin

PwC Legal: Z nulové komunikace mezi nejcitovanější advokátní kanceláře

PwC Legal: Z nulové komunikace mezi nejcitovanější advokátní kanceláře

Z nuly na vrchol

Pomůžeme i vaší značce