PwC: Změna vnímání značky jako dodavatele komplexnějších služeb
79%
nárůst medializace
1000+
v médiích za dva roky
80 %
komunikace zaměřené na změnu vnímání značky
- PwC Česká republika je součástí celosvětové sítě firem s více než 250 tisíci lidmi ve 158 zemích světa. Poskytuje kvalitní auditorské, daňové, právní a poradenské služby. Před započetím naší spolupráce veřejnost vnímala společnost jako silnou především v oblastech, jako jsou daně a audit. PwC však nabízí mnoho dalších poradenských služeb a je úspěšná např. i v průmyslovém sektoru, odvětví automotive, kybernetické bezpečnost i forenzní analýze.
- Cílem tedy bylo rozšířit vnímání rozmanitosti nabídky PwC – co vše nabízí, jaké experty v oboru má a za jakými úspěchy stojí. Zároveň tím poukázat na atraktivitu firmy pro budoucí zaměstnance.
- Cíleně jsme se zaměřili na pár témat, která byla pro společnost stěžejní – problematika HR, průmysl 4.0, kybernetická bezpečnost, bankovnictví, retail a další.
- Pravidelné schůzky s řediteli daných oddělení, sledování konkurence a mediálního trhu nám posloužily k profilaci jednotlivých sekcí v médiích. Za každou z nich stál přitom příběh z praxe (konkrétní case study), vlastní analýzy a průzkumy a osobnost odborníka.
- Cílili jsme na lidi z oboru, šéfy firem i širokou veřejnost.
- Současně jsme PwC prezentovali jako firmu, která je díky svému prostředí, kultuře a společenské odpovědnosti atraktivním zaměstnavatelem.
- Přítomnost brandu PwC v médiích se zvýšila o 79 %.
- Zaměstnance PwC se nám podařilo vyprofilovat jako experty i na jiná odvětví, než jsou daně a audit. TOP tématy v komunikaci se staly automatizace a robotizace, průmysl 4.0, kybernetická bezpečnost, oblast retailu a automotive, problematika HR a další.
- Díky naší práci se pak zásadně zvýšil zájem o poradenské služby PwC.
„EPIC nám pomohl zejména v oblasti profilace klíčových expertů a služeb v médiích. Po dlouholeté osvědčené spolupráci s PwC Legal, která se postupem času stala 2. nejcitovanější advokátní kanceláří v Česku, se poskytování služeb public relations rozšířila i pro PwC. Na lidech v EPIKu jsme si vážili především vynikajících kontaktů s novináři, znalost odborné problematiky, proaktivitu a schopnost prosadit klíčová sdělení do mediální agendy. EPIC PR během spolupráce dosahoval nadstandardních výsledků a s jeho prací jsme byli vysoce spokojeni.“
Další case studies
Parallel Garden: Jak jsme v crowdfundingu vybrali skoro milion
Parallel Garden: Milion na Hithitu pro hydroponii SKUBA
Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech
Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech
Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu
Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu
Noerr: Top 10 mediálně nejcitovanější advokátní kancelář
4,5x nárůst publicity
Trinity Bank: Úspěšný rebranding z kampeličky na respektovanou banku
Rebrandingem mezi elitu
Synlab: Nejcitovanější laboratoř v ČR
Přes 1600 výstupů za tři roky
ANECT: Z ajťáků jsme udělali nejcitovanější experty mezi přímou konkurencí
Zvýšení medializace o 70 %
Saint-Gobain ADFORS: Regionální employer branding největšího světového výrobce perlinky
Zvýšení medializace o 65 %
Saint-Gobain Construction Products: Díky nám jsou sádrokarton, fasády a izolace „sexy“
Efektivní integrace čtyř brandů
Nejřemeslníci.cz: Re-launch známého portálu zahltil provozovatele poptávkami
Přes 70 výstupů z tiskovky
ČED: Efektivní brandbuilding dodavatele energií
Noví klienti díky kampaním na Facebooku
Synlab: Promyšlená syntéza několika sociálních sítí
Zvýšení dosahu příspěvků na Facebooku o 300 %
Yves Rocher: Cíle jsme splnili už za tři měsíce
Zvýšení dosahu příspěvků na sítích o 380 % za tři měsíce
PwC: Změna vnímání značky jako dodavatele komplexnějších služeb
Zvýšení medializace o 79 % za jediný rok
Karpuchina Gallery: 100% SOLD OUT! Jak jsme pomohli vyprodat výstavu za bitcoin
Pomohli jsme vyprodat výstavu obrazů za bitcoin