PwC: Změna vnímání značky jako dodavatele komplexnějších služeb

79%

nárůst medializace

1000+

v médiích za dva roky

80 %

komunikace zaměřené na změnu vnímání značky

Zadání

  • PwC Česká republika je součástí celosvětové sítě firem s více než 250 tisíci lidmi ve 158 zemích světa. Poskytuje kvalitní auditorské, daňové, právní a poradenské služby. Před započetím naší spolupráce veřejnost vnímala společnost jako silnou především v oblastech, jako jsou daně a audit. PwC však nabízí mnoho dalších poradenských služeb a je úspěšná např. i v průmyslovém sektoru, odvětví automotive, kybernetické bezpečnost i forenzní analýze.
  • Cílem tedy bylo rozšířit vnímání rozmanitosti nabídky PwC – co vše nabízí, jaké experty v oboru má a za jakými úspěchy stojí. Zároveň tím poukázat na atraktivitu firmy pro budoucí zaměstnance.

strategie

  • Cíleně jsme se zaměřili na pár témat, která byla pro společnost stěžejní – problematika HR, průmysl 4.0, kybernetická bezpečnost, bankovnictví, retail a další.
  • Pravidelné schůzky s řediteli daných oddělení, sledování konkurence a mediálního trhu nám posloužily k profilaci jednotlivých sekcí v médiích. Za každou z nich stál přitom příběh z praxe (konkrétní case study), vlastní analýzy a průzkumy
  • a osobnost odborníka.
  • Cílili jsme na lidi z oboru, šéfy firem i širokou veřejnost.
  • Současně jsme PwC prezentovali jako firmu, která je díky svému prostředí, kultuře a společenské odpovědnosti atraktivním zaměstnavatelem.

Výsledek

  • Přítomnost brandu PwC v médiích se zvýšila o 79 %.
  • Zaměstnance PwC se nám podařilo vyprofilovat jako experty i na jiná odvětví, než jsou daně a audit. TOP tématy v komunikaci se staly automatizace a robotizace, průmysl 4.0, kybernetická bezpečnost, oblast retailu a automotive, problematika HR a další. 
  • Díky naší práci se pak zásadně zvýšil zájem o poradenské služby PwC.

„EPIC nám pomohl zejména v oblasti profilace klíčových expertů a služeb v médiích. Po dlouholeté osvědčené spolupráci s PwC Legal, která se postupem času stala 2. nejcitovanější advokátní kanceláří v Česku, se poskytování služeb public relations rozšířila i pro PwC. Na lidech v EPIKu jsme si vážili především vynikajících kontaktů s novináři, znalost odborné problematiky, proaktivitu a schopnost prosadit klíčová sdělení do mediální agendy. EPIC PR během spolupráce dosahoval nadstandardních výsledků a s jeho prací jsme byli vysoce spokojeni.“ 

David Pilař
marketing manager

Další case studies

PwC Legal: Z nulové komunikace mezi nejcitovanější advokátní kanceláře

PwC Legal: Z nulové komunikace mezi nejcitovanější advokátní kanceláře

Z nuly na vrchol

Trinity Bank: Úspěšný rebranding z kampeličky na respektovanou banku

Trinity Bank: Úspěšný rebranding z kampeličky na respektovanou banku

Rebrandingem mezi elitu

Synlab: Úspěšná aplikace integrované komunikace

Synlab: Úspěšná aplikace integrované komunikace

Přes 1000 výstupů za dva roky

ANECT: Z ajťáků jsme udělali nejcitovanější experty mezi přímou konkurencí

ANECT: Z ajťáků jsme udělali nejcitovanější experty mezi přímou konkurencí

Zvýšení medializace o 70 %

Saint-Gobain ADFORS: Regionální employer branding největšího světového výrobce perlinky

Saint-Gobain ADFORS: Regionální employer branding největšího světového výrobce perlinky

Zvýšení medializace o 65 %

Saint-Gobain Constructions Products:  Díky nám jsou sádrokarton, fasády a izolace „sexy“

Saint-Gobain Constructions Products: Díky nám jsou sádrokarton, fasády a izolace „sexy“

Efektivní integrace čtyř brandů

Nejřemeslníci.cz: Re-launch známého portálu zahltil provozovatele poptávkami

Nejřemeslníci.cz: Re-launch známého portálu zahltil provozovatele poptávkami

Přes 70 výstupů z tiskovky

ČED: Efektivní brandbuilding dodavatele energií

ČED: Efektivní brandbuilding dodavatele energií

Noví klienti díky kampaním na Facebooku

Synlab: Promyšlená syntéza několika sociálních sítí

Synlab: Promyšlená syntéza několika sociálních sítí

Zvýšení dosahu příspěvků na Facebooku o 300 %

Yves Rocher: Cíle jsme splnili už za tři měsíce

Yves Rocher: Cíle jsme splnili už za tři měsíce

Zvýšení dosahu příspěvků na sítích o 380 % za tři měsíce

PwC: Změna vnímání značky jako dodavatele komplexnějších služeb

PwC: Změna vnímání značky jako dodavatele komplexnějších služeb

Zvýšení medializace o 79 % za jediný rok

Pomůžeme i vaší značce