Trinity Bank: Úspěšný rebranding z kampeličky na respektovanou banku
26
rozhovorů v celostátních médiích
600+
v médiích
3.
nejstabilnější banka
- V únoru 2019 vznikla na trhu nová banka Trinity Bank, která se transformovala z tehdejšího Moravského Peněžního Ústavu (MPÚ), s cílem nabízet klientům nadstandardní služby. Na domácím trhu bylo potřeba úspěšně etablovat novou značku, prostřednictvím jejích odborníků a služeb pak vybudovat její prestiž a obecně zvýšit zájem veřejnosti o její produkty, převážně spořicí účty, nemovitostní financování a privátní bankovnictví.
- Mimo nového brandu bylo naším úkolem dostat do povědomí širší veřejnosti osobnost zakladatele a předsedy dozorčí rady Trinity Bank Radomíra Lapčíka. S postupným růstem banky pak také jejich odborníky z řad bankéřů a ekonomů – např. I. Šramka, L. Kovandu a K. Růžičku.
- Prvotním cílem tedy bylo dostat banku s novými produkty do mainstreamových titulů i oborových médií za účelem získání nových klientů. Současně představit osobnost Radomíra Lapčíka, jeho příběh, vize a názory i mimo bankovní prostředí. Vedle toho pak představovat veškeré firemní novinky banky – ať už šlo o nové personální posily, uzavřené spolupráce s třetími stranami, aktuality z firmy apod.
- V rámci budování profilace banky, která stála na historii MPÚ, docházelo k pravidelným schůzkám s nejvyšším představenstvem banky za účelem zjišťování byznysových priorit, strategie a cílů, které jsme dále aktivně využívali v komunikaci s médii.
- Vzhledem k uvedení nového brandu na trhu byla značná příležitost pro zviditelnění se jak v mainstreamu, tak v odborných médiích.
- Do komunikace jsme postupně zapojili veškeré produktové novinky, personální posily v bance a další aktuality. U příležitosti představení významných novinek v bance – ať už šlo o ukázku byznysu R. Lapčíka napříč Evropou, představení nového analytika L. Kovandy a jeho analýzy či marketingová spolupráce banky s Jaromírem Jágrem – jsme pro vybrané novináře pořádali exkluzivní presstripy s jedinečnými zážitky a tiskovou konferenci.
- Banku jsme profilovali jako silnou společnost s tradicí, která čerpá z historie MPÚ. Spolehlivého partnera, který ke každému klientovi přistupuje individuálně a je schopen mu nabídnout exkluzivní podmínky (nadstandardní úrokové sazby, výhodné financování projektů atd.). Tematicky jsme se zaměřili na klíčové produkty banky a korporátní novinky. Vedle toho jsme masivně profilovali R. Lapčíka jako bankéře, vizionáře v oboru, zlínského patriota a skromného muže z Valašska, který si splnil svůj sen mít banku.
- Trinity Bank se jakožto nejmladší české bance podařilo během roku a půl etablovat na trhu jako plnohodnotnou a uznávanou značku, jejíž silnou stránkou je důraz na privátní bankovnictví, nadstandardní služby a osobní vztah s klienty.
- Zakladatele banky a předsedu představenstva R. Lapčíka se za tu dobu podařilo dostat do všech ekonomických a zpravodajských médií s rozhovory ohledně vstupu na bankovní trh, jeho vizí, plánů, inovací v podobě zavedení 4denního pracovního týdne a názorů na v dané době aktuální ekonomická témata. V poslední době i na současnou koronavirovou krizi.
- Úspěšně jsme představili L. Kovandu jako hlavního analytika banky, který nyní v rámci všech svých komentářů vystupuje pod brandem Trinity Bank.
- Mediální výstupy měly ve většině případů přímý vliv na akvizici nových klientů, kteří si na základě informací v článcích, tiskových zprávách a rozhovorech otevřeli u Trinity Bank účet.
- S desítkou novinářů z nejčtenějších ekonomických a zpravodajských médií jsme navázali vztah nejen prostřednictvím realizovaných rozhovorů s R. Lapčíkem, ale také díky akcím, které jsme s klientem pro novináře pořádali – ať už šlo o zahraniční presstrip na Maltu a do Londýna, tuzemský presstrip do rodného kraje R. Lapčíka, nebo tiskové konference pořádané bankou u příležitosti představení významných novinek.
- Během roku a půl se Trinity Bank objevila v médiích více než 600x.
„Agentura EPIC PR nám pomohla s rebrandingem a launchem Trinity Bank a společně se nám daří budovat povědomí o nové bance na českém trhu. Spolupráce s EPIC PR funguje efektivně a profesionálně.“
Další case studies
Randstad: Miláček České televize
900x v médiích
Parallel Garden: Jak jsme v crowdfundingu vybrali skoro milion
Parallel Garden: Milion na Hithitu pro hydroponii SKUBA
Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech
Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech
Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu
Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu
Noerr: Top 10 mediálně nejcitovanější advokátní kancelář
4,5x nárůst publicity
Trinity Bank: Úspěšný rebranding z kampeličky na respektovanou banku
Rebrandingem mezi elitu
Synlab: Nejcitovanější laboratoř v ČR
Přes 1600 výstupů za tři roky
ANECT: Z ajťáků jsme udělali nejcitovanější experty mezi přímou konkurencí
Zvýšení medializace o 70 %
Saint-Gobain ADFORS: Regionální employer branding největšího světového výrobce perlinky
Zvýšení medializace o 65 %
Saint-Gobain Construction Products: Díky nám jsou sádrokarton, fasády a izolace „sexy“
Efektivní integrace čtyř brandů
Nejřemeslníci.cz: Re-launch známého portálu zahltil provozovatele poptávkami
Přes 70 výstupů z tiskovky
ČED: Efektivní brandbuilding dodavatele energií
Noví klienti díky kampaním na Facebooku
Synlab: Promyšlená syntéza několika sociálních sítí
Zvýšení dosahu příspěvků na Facebooku o 300 %
Yves Rocher: Cíle jsme splnili už za tři měsíce
Zvýšení dosahu příspěvků na sítích o 380 % za tři měsíce
PwC: Změna vnímání značky jako dodavatele komplexnějších služeb
Zvýšení medializace o 79 % za jediný rok
Karpuchina Gallery: 100% SOLD OUT! Jak jsme pomohli vyprodat výstavu za bitcoin
Pomohli jsme vyprodat výstavu obrazů za bitcoin