Trinity Bank: Úspěšný rebranding z kampeličky na respektovanou banku

26

rozhovorů v celostátních médiích

600+

v médiích

3.

nejstabilnější banka

Zadání

  • V únoru 2019 vznikla na trhu nová banka Trinity Bank, která se transformovala z tehdejšího Moravského Peněžního Ústavu (MPÚ), s cílem nabízet klientům nadstandardní služby. Na domácím trhu bylo potřeba úspěšně etablovat novou značku, prostřednictvím jejích odborníků a služeb pak vybudovat její prestiž a obecně zvýšit zájem veřejnosti o její produkty, převážně spořicí účty, nemovitostní financování a privátní bankovnictví.
  • Mimo nového brandu bylo naším úkolem dostat do povědomí širší veřejnosti osobnost zakladatele a předsedy dozorčí rady Trinity Bank Radomíra Lapčíka. S postupným růstem banky pak také jejich odborníky z řad bankéřů a ekonomů – např. I. Šramka, L. Kovandu a K. Růžičku.
  • Prvotním cílem tedy bylo dostat banku s novými produkty do mainstreamových titulů i oborových médií za účelem získání nových klientů. Současně představit osobnost Radomíra Lapčíka, jeho příběh, vize a názory i mimo bankovní prostředí. Vedle toho pak představovat veškeré firemní novinky banky – ať už šlo o nové personální posily, uzavřené spolupráce s třetími stranami, aktuality z firmy apod.

strategie

  • V rámci budování profilace banky, která stála na historii MPÚ, docházelo k pravidelným schůzkám s nejvyšším představenstvem banky za účelem zjišťování byznysových priorit, strategie a cílů, které jsme dále aktivně využívali v komunikaci s médii.
  • Vzhledem k uvedení nového brandu na trhu byla značná příležitost pro zviditelnění se jak v mainstreamu, tak v odborných médiích.
  • Do komunikace jsme postupně zapojili veškeré produktové novinky, personální posily v bance a další aktuality. U příležitosti představení významných novinek v bance – ať už šlo o ukázku byznysu R. Lapčíka napříč Evropou, představení nového analytika L. Kovandy a jeho analýzy či marketingová spolupráce banky s Jaromírem Jágrem – jsme pro vybrané novináře pořádali exkluzivní presstripy s jedinečnými zážitky a tiskovou konferenci.
  • Banku jsme profilovali jako silnou společnost s tradicí, která čerpá z historie MPÚ. Spolehlivého partnera, který ke každému klientovi přistupuje individuálně a je schopen mu nabídnout exkluzivní podmínky (nadstandardní úrokové sazby, výhodné financování projektů atd.). Tematicky jsme se zaměřili na klíčové produkty banky a korporátní novinky. Vedle toho jsme masivně profilovali R. Lapčíka jako bankéře, vizionáře v oboru, zlínského patriota a skromného muže z Valašska, který si splnil svůj sen mít banku.

Výsledek

  • Trinity Bank se jakožto nejmladší české bance podařilo během roku a půl etablovat na trhu jako plnohodnotnou a uznávanou značku, jejíž silnou stránkou je důraz na privátní bankovnictví, nadstandardní služby a osobní vztah s klienty.
  • Zakladatele banky a předsedu představenstva R. Lapčíka se za tu dobu podařilo dostat do všech ekonomických a zpravodajských médií s rozhovory ohledně vstupu na bankovní trh, jeho vizí, plánů, inovací v podobě zavedení 4denního pracovního týdne a názorů na v dané době aktuální ekonomická témata. V poslední době i na současnou koronavirovou krizi.
  • Úspěšně jsme představili L. Kovandu jako hlavního analytika banky, který nyní v rámci všech svých komentářů vystupuje pod brandem Trinity Bank.
  • Mediální výstupy měly ve většině případů přímý vliv na akvizici nových klientů, kteří si na základě informací v článcích, tiskových zprávách a rozhovorech otevřeli u Trinity Bank účet.
  • S desítkou novinářů z nejčtenějších ekonomických a zpravodajských médií jsme navázali vztah nejen prostřednictvím realizovaných rozhovorů s R. Lapčíkem, ale také díky akcím, které jsme s klientem pro novináře pořádali – ať už šlo o zahraniční presstrip na Maltu a do Londýna, tuzemský presstrip do rodného kraje R. Lapčíka, nebo tiskové konference pořádané bankou u příležitosti představení významných novinek.
  • Během roku a půl se Trinity Bank objevila v médiích více než 600x.

„Agentura EPIC PR nám pomohla s rebrandingem a launchem Trinity Bank a společně se nám daří budovat povědomí o nové bance na českém trhu. Spolupráce s EPIC PR funguje efektivně a profesionálně.“

Eva Čerešňáková
tisková mluvčí

Další case studies

Parallel Garden: Jak jsme v crowdfundingu vybrali skoro milion

Parallel Garden: Jak jsme v crowdfundingu vybrali skoro milion

Parallel Garden: Milion na Hithitu pro hydroponii SKUBA

Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech

Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech

Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech

Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu

Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu

Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu

Noerr: Top 10 mediálně nejcitovanější advokátní kancelář

Noerr: Top 10 mediálně nejcitovanější advokátní kancelář

4,5x nárůst publicity

Trinity Bank: Úspěšný rebranding z kampeličky na respektovanou banku

Trinity Bank: Úspěšný rebranding z kampeličky na respektovanou banku

Rebrandingem mezi elitu

Synlab: Nejcitovanější laboratoř v ČR

Synlab: Nejcitovanější laboratoř v ČR

Přes 1600 výstupů za tři roky

ANECT: Z ajťáků jsme udělali nejcitovanější experty mezi přímou konkurencí

ANECT: Z ajťáků jsme udělali nejcitovanější experty mezi přímou konkurencí

Zvýšení medializace o 70 %

Saint-Gobain ADFORS: Regionální employer branding největšího světového výrobce perlinky

Saint-Gobain ADFORS: Regionální employer branding největšího světového výrobce perlinky

Zvýšení medializace o 65 %

Saint-Gobain Construction Products:  Díky nám jsou sádrokarton, fasády a izolace „sexy“

Saint-Gobain Construction Products: Díky nám jsou sádrokarton, fasády a izolace „sexy“

Efektivní integrace čtyř brandů

Nejřemeslníci.cz: Re-launch známého portálu zahltil provozovatele poptávkami

Nejřemeslníci.cz: Re-launch známého portálu zahltil provozovatele poptávkami

Přes 70 výstupů z tiskovky

ČED: Efektivní brandbuilding dodavatele energií

ČED: Efektivní brandbuilding dodavatele energií

Noví klienti díky kampaním na Facebooku

Synlab: Promyšlená syntéza několika sociálních sítí

Synlab: Promyšlená syntéza několika sociálních sítí

Zvýšení dosahu příspěvků na Facebooku o 300 %

Yves Rocher: Cíle jsme splnili už za tři měsíce

Yves Rocher: Cíle jsme splnili už za tři měsíce

Zvýšení dosahu příspěvků na sítích o 380 % za tři měsíce

PwC: Změna vnímání značky jako dodavatele komplexnějších služeb

PwC: Změna vnímání značky jako dodavatele komplexnějších služeb

Zvýšení medializace o 79 % za jediný rok

Karpuchina Gallery: 100% SOLD OUT! Jak jsme pomohli vyprodat výstavu za bitcoin

Karpuchina Gallery: 100% SOLD OUT! Jak jsme pomohli vyprodat výstavu za bitcoin

Pomohli jsme vyprodat výstavu obrazů za bitcoin

PwC Legal: Z nulové komunikace mezi nejcitovanější advokátní kanceláře

PwC Legal: Z nulové komunikace mezi nejcitovanější advokátní kanceláře

Z nuly na vrchol

Pomůžeme i vaší značce