Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu

6

velkých výstupů

600 000

vybraných korun

SKVĚLÝ POCIT

k nezaplacení

Zadání

  • Po vypuknutí ruské invaze na Ukrajinu zorganizovala v březnu 2022 Alexandra Karpuchina ve své pražské Karpuchina Gallery prodejní výstavu uměleckých děl z depozitáře i vzniklých přímo pro akci. Výtěžek šel na účet dobročinné organizace Člověk v tísni za účelem pomoci zasaženým oblastem.
  • Naším cílem bylo využít media relations k zajištění dostatečného zviditelnění, a tím i vysoké prodeje vystavených děl.

strategie a aktivity

  • V této komunikaci hrál stěžejní roli silný příběh, který bylo nezbytné vhodně podat. Využili jsme například toho, že paní galeristka Alexandra Karpuchina se navzdory svému ruskému původu rozhodla pomoci zasažené zemi.
  • Na charitativním salónu vystavovali umělci z Ukrajiny i Ruska. Jednu z myšlenek komunikace jsme postavili na obrazu, že ačkoliv jejich národy válčí, oni se v rámci pomoci spojili.
  • Mezi zastoupenými autory byla i v uměleckých kruzích známá česká jména, jako je například Julius Reichel nebo Kryštof Kintera. V komunikaci jsme použili fakt, že Reichel je velmi populárním u lidí pohybujících se v digitálním světě, protože jako historicky první český umělec vyprodal výstavu za kryptoměny

Výsledek

  • Podařilo se nám zajistit šest obsáhlých exkluzivních výstupů včetně obsáhlého rozhovoru v Mladé frontě DNES, reportáží na České televizi a Prima CNN nebo rozhovoru v DVTV.
  • Na charitativním salonu Karpuchina Gallery se prodala umělecká díla za více než 600 tisíc korun, které šly na pomoc Ukrajině.
  • My sami jsme práci samozřejmě dělali pro bono a také jsme si jeden obraz do kanceláře zakoupili. Výsledkem byl tedy kromě peněz pro Ukrajinu i skvělý pocit pro nás z drobře vykonané smysluplné práce. 

Další case studies

Parallel Garden: Jak jsme v crowdfundingu vybrali skoro milion

Parallel Garden: Jak jsme v crowdfundingu vybrali skoro milion

Parallel Garden: Milion na Hithitu pro hydroponii SKUBA

Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech

Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech

Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech

Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu

Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu

Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu

Noerr: Top 10 mediálně nejcitovanější advokátní kancelář

Noerr: Top 10 mediálně nejcitovanější advokátní kancelář

4,5x nárůst publicity

Trinity Bank: Úspěšný rebranding z kampeličky na respektovanou banku

Trinity Bank: Úspěšný rebranding z kampeličky na respektovanou banku

Rebrandingem mezi elitu

Synlab: Nejcitovanější laboratoř v ČR

Synlab: Nejcitovanější laboratoř v ČR

Přes 1600 výstupů za tři roky

ANECT: Z ajťáků jsme udělali nejcitovanější experty mezi přímou konkurencí

ANECT: Z ajťáků jsme udělali nejcitovanější experty mezi přímou konkurencí

Zvýšení medializace o 70 %

Saint-Gobain ADFORS: Regionální employer branding největšího světového výrobce perlinky

Saint-Gobain ADFORS: Regionální employer branding největšího světového výrobce perlinky

Zvýšení medializace o 65 %

Saint-Gobain Construction Products:  Díky nám jsou sádrokarton, fasády a izolace „sexy“

Saint-Gobain Construction Products: Díky nám jsou sádrokarton, fasády a izolace „sexy“

Efektivní integrace čtyř brandů

Nejřemeslníci.cz: Re-launch známého portálu zahltil provozovatele poptávkami

Nejřemeslníci.cz: Re-launch známého portálu zahltil provozovatele poptávkami

Přes 70 výstupů z tiskovky

ČED: Efektivní brandbuilding dodavatele energií

ČED: Efektivní brandbuilding dodavatele energií

Noví klienti díky kampaním na Facebooku

Synlab: Promyšlená syntéza několika sociálních sítí

Synlab: Promyšlená syntéza několika sociálních sítí

Zvýšení dosahu příspěvků na Facebooku o 300 %

Yves Rocher: Cíle jsme splnili už za tři měsíce

Yves Rocher: Cíle jsme splnili už za tři měsíce

Zvýšení dosahu příspěvků na sítích o 380 % za tři měsíce

PwC: Změna vnímání značky jako dodavatele komplexnějších služeb

PwC: Změna vnímání značky jako dodavatele komplexnějších služeb

Zvýšení medializace o 79 % za jediný rok

Karpuchina Gallery: 100% SOLD OUT! Jak jsme pomohli vyprodat výstavu za bitcoin

Karpuchina Gallery: 100% SOLD OUT! Jak jsme pomohli vyprodat výstavu za bitcoin

Pomohli jsme vyprodat výstavu obrazů za bitcoin

PwC Legal: Z nulové komunikace mezi nejcitovanější advokátní kanceláře

PwC Legal: Z nulové komunikace mezi nejcitovanější advokátní kanceláře

Z nuly na vrchol

Pomůžeme i vaší značce