Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu
6
velkých výstupů
600 000
vybraných korun
SKVĚLÝ POCIT
k nezaplacení
- Po vypuknutí ruské invaze na Ukrajinu zorganizovala v březnu 2022 Alexandra Karpuchina ve své pražské Karpuchina Gallery prodejní výstavu uměleckých děl z depozitáře i vzniklých přímo pro akci. Výtěžek šel na účet dobročinné organizace Člověk v tísni za účelem pomoci zasaženým oblastem.
- Naším cílem bylo využít media relations k zajištění dostatečného zviditelnění, a tím i vysoké prodeje vystavených děl.
- V této komunikaci hrál stěžejní roli silný příběh, který bylo nezbytné vhodně podat. Využili jsme například toho, že paní galeristka Alexandra Karpuchina se navzdory svému ruskému původu rozhodla pomoci zasažené zemi.
- Na charitativním salónu vystavovali umělci z Ukrajiny i Ruska. Jednu z myšlenek komunikace jsme postavili na obrazu, že ačkoliv jejich národy válčí, oni se v rámci pomoci spojili.
- Mezi zastoupenými autory byla i v uměleckých kruzích známá česká jména, jako je například Julius Reichel nebo Kryštof Kintera. V komunikaci jsme použili fakt, že Reichel je velmi populárním u lidí pohybujících se v digitálním světě, protože jako historicky první český umělec vyprodal výstavu za kryptoměny.
- Podařilo se nám zajistit šest obsáhlých exkluzivních výstupů včetně obsáhlého rozhovoru v Mladé frontě DNES, reportáží na České televizi a Prima CNN nebo rozhovoru v DVTV.
- Na charitativním salonu Karpuchina Gallery se prodala umělecká díla za více než 600 tisíc korun, které šly na pomoc Ukrajině.
- My sami jsme práci samozřejmě dělali pro bono a také jsme si jeden obraz do kanceláře zakoupili. Výsledkem byl tedy kromě peněz pro Ukrajinu i skvělý pocit pro nás z drobře vykonané smysluplné práce.
Další case studies
Parallel Garden: Jak jsme v crowdfundingu vybrali skoro milion
Parallel Garden: Milion na Hithitu pro hydroponii SKUBA
Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech
Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech
Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu
Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu
Noerr: Top 10 mediálně nejcitovanější advokátní kancelář
4,5x nárůst publicity
Trinity Bank: Úspěšný rebranding z kampeličky na respektovanou banku
Rebrandingem mezi elitu
Synlab: Nejcitovanější laboratoř v ČR
Přes 1600 výstupů za tři roky
ANECT: Z ajťáků jsme udělali nejcitovanější experty mezi přímou konkurencí
Zvýšení medializace o 70 %
Saint-Gobain ADFORS: Regionální employer branding největšího světového výrobce perlinky
Zvýšení medializace o 65 %
Saint-Gobain Construction Products: Díky nám jsou sádrokarton, fasády a izolace „sexy“
Efektivní integrace čtyř brandů
Nejřemeslníci.cz: Re-launch známého portálu zahltil provozovatele poptávkami
Přes 70 výstupů z tiskovky
ČED: Efektivní brandbuilding dodavatele energií
Noví klienti díky kampaním na Facebooku
Synlab: Promyšlená syntéza několika sociálních sítí
Zvýšení dosahu příspěvků na Facebooku o 300 %
Yves Rocher: Cíle jsme splnili už za tři měsíce
Zvýšení dosahu příspěvků na sítích o 380 % za tři měsíce
PwC: Změna vnímání značky jako dodavatele komplexnějších služeb
Zvýšení medializace o 79 % za jediný rok
Karpuchina Gallery: 100% SOLD OUT! Jak jsme pomohli vyprodat výstavu za bitcoin
Pomohli jsme vyprodat výstavu obrazů za bitcoin