Randstad: Miláček České televize

10×

nárůst publicity v rozhlase

nárůst publicity v televizi

900

výstupů v médiích

Zadání

  • Personální agentura Randstad, globální lídr v HR službách, hledala partnera, který by navázal na její předchozí komunikaci směrem k veřejnosti a podpořil povědomí o značce Randstad v České republice. Cílem bylo zvýšit publicitu, posílit reputaci a rozšířit klientelu společnosti.

strategie

  • Komunikaci zaměřujeme na aktuální témata, jako je vývoj míry nezaměstnanosti a další trendy na trhu práce, a podporujeme ji intenzivní prezentací dat z průzkumů společnosti. Tím neustále rozvíjíme silnou expertní pozici klienta na trhu. K budování odborné reputace přitom využíváme tištěná média, zpravodajské a ekonomické weby, další sociální média, rozhlas a televizi.
  • Část komunikace stavíme na silném lídrovi společnosti Randstad, CEO Martinu Jánském. Využíváme toho, že Martin Jánský je velmi dobrý speaker a přináší médiím cenné insighty. Navíc skvěle spolupracuje, stejně jako Marketing & Communication Manager Petr Douda. Tato kombinace nám umožňuje zajišťovat oběma pánům pravidelnou publicitu v rozhlase a televizi. 
  • Každoročně aktivně participujeme rovněž na největší odborné a společenské akci klienta, představení výsledků průzkumu REBR a vyhlášení ankety Randstad Award pro nejlepší zaměstnavatele roku. Zajišťujeme účast médií na slavnostním ceremoniálu (v roce 2024 například ČT1 a Prima) a vypomáháme s pozvánkami pro nejvýznamnější hosty  (v roce 2024 ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka), čímž posilujeme a rozvíjíme prestiž značky.

Výsledek

  • Během tříleté spolupráce jsme společnosti Randstad pomohli dosáhnout výrazného nárůstu publicity, a to především v oblasti mainstreamových médií, televize a rozhlasu. Agentura se objevila 48x ve vysíláních hlavních televizních stanic, především České televize. Dále jsme zajistili 164 výstupů ve zpravodajství rádií, jako je Český rozhlas Radiožurnál, Český rozhlas Plus, Frekvence 1 nebo Rádio Zet. Celkem jsme pro klienta zprostředkovali v tomto období 904 mediálních výstupů, z toho 418 v mainstreamových médiích. Každoročně roste celkový počet výstupů, které společnosti zajistíme. Například v posledním roce spolupráce jsme zajistili více televizních výstupů (zpravodajství ČT, ČT24, TV Nova a CNN Prima News, diskuzní a publicistické pořady ČT a ČT24), než v předchozích dvou letech dohromady.
  • Zprostředkovali jsme desítky exkluzivních rozhovorů a reportáží na témata jako „AI na trhu práce“, “Reskilling upskilling” nebo „Výše mzdy.“ Zároveň jsme podpořili mediální pokrytí významných průzkumů, jako jsou Randstad Employer Brand Research, HR Trends a Workmonitor, jejichž výsledky média využívají i s větším časovým odstupem.

„S agenturou Epic PR nyní startujeme již čtvrtý rok úspěšné spolupráce. Velmi oceňujeme její hluboké porozumění našemu oboru, které se odráží v efektivní a kreativní realizaci projektů. Zároveň si ceníme i lidského přístupu celého týmu, se kterým jsme si skvěle sedli. Díky synergii mezi naším přístupem a efektivitou Epic PR zaznamenáváme rok od roku více a více mediálních výstupů. Spolupráci s agenturou vnímáme jako klíčový faktor naší úspěšné komunikace..“

Petr Douda
marketing & communication manager

Další case studies

Randstad: Miláček České televize

Randstad: Miláček České televize

900x v médiích

Parallel Garden: Jak jsme v crowdfundingu vybrali skoro milion

Parallel Garden: Jak jsme v crowdfundingu vybrali skoro milion

Parallel Garden: Milion na Hithitu pro hydroponii SKUBA

Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech

Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech

Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech

Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu

Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu

Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu

Noerr: Top 10 mediálně nejcitovanější advokátní kancelář

Noerr: Top 10 mediálně nejcitovanější advokátní kancelář

4,5x nárůst publicity

Trinity Bank: Úspěšný rebranding z kampeličky na respektovanou banku

Trinity Bank: Úspěšný rebranding z kampeličky na respektovanou banku

Rebrandingem mezi elitu

Synlab: Nejcitovanější laboratoř v ČR

Synlab: Nejcitovanější laboratoř v ČR

Přes 1600 výstupů za tři roky

ANECT: Z ajťáků jsme udělali nejcitovanější experty mezi přímou konkurencí

ANECT: Z ajťáků jsme udělali nejcitovanější experty mezi přímou konkurencí

Zvýšení medializace o 70 %

Saint-Gobain ADFORS: Regionální employer branding největšího světového výrobce perlinky

Saint-Gobain ADFORS: Regionální employer branding největšího světového výrobce perlinky

Zvýšení medializace o 65 %

Saint-Gobain Construction Products:  Díky nám jsou sádrokarton, fasády a izolace „sexy“

Saint-Gobain Construction Products: Díky nám jsou sádrokarton, fasády a izolace „sexy“

Efektivní integrace čtyř brandů

Nejřemeslníci.cz: Re-launch známého portálu zahltil provozovatele poptávkami

Nejřemeslníci.cz: Re-launch známého portálu zahltil provozovatele poptávkami

Přes 70 výstupů z tiskovky

ČED: Efektivní brandbuilding dodavatele energií

ČED: Efektivní brandbuilding dodavatele energií

Noví klienti díky kampaním na Facebooku

Synlab: Promyšlená syntéza několika sociálních sítí

Synlab: Promyšlená syntéza několika sociálních sítí

Zvýšení dosahu příspěvků na Facebooku o 300 %

Yves Rocher: Cíle jsme splnili už za tři měsíce

Yves Rocher: Cíle jsme splnili už za tři měsíce

Zvýšení dosahu příspěvků na sítích o 380 % za tři měsíce

PwC: Změna vnímání značky jako dodavatele komplexnějších služeb

PwC: Změna vnímání značky jako dodavatele komplexnějších služeb

Zvýšení medializace o 79 % za jediný rok

Karpuchina Gallery: 100% SOLD OUT! Jak jsme pomohli vyprodat výstavu za bitcoin

Karpuchina Gallery: 100% SOLD OUT! Jak jsme pomohli vyprodat výstavu za bitcoin

Pomohli jsme vyprodat výstavu obrazů za bitcoin

PwC Legal: Z nulové komunikace mezi nejcitovanější advokátní kanceláře

PwC Legal: Z nulové komunikace mezi nejcitovanější advokátní kanceláře

Z nuly na vrchol

Pomůžeme i vaší značce