Randstad: Miláček České televize
10×
nárůst publicity v rozhlase
8×
nárůst publicity v televizi
900
výstupů v médiích
- Personální agentura Randstad, globální lídr v HR službách, hledala partnera, který by navázal na její předchozí komunikaci směrem k veřejnosti a podpořil povědomí o značce Randstad v České republice. Cílem bylo zvýšit publicitu, posílit reputaci a rozšířit klientelu společnosti.
- Komunikaci zaměřujeme na aktuální témata, jako je vývoj míry nezaměstnanosti a další trendy na trhu práce, a podporujeme ji intenzivní prezentací dat z průzkumů společnosti. Tím neustále rozvíjíme silnou expertní pozici klienta na trhu. K budování odborné reputace přitom využíváme tištěná média, zpravodajské a ekonomické weby, další sociální média, rozhlas a televizi.
- Část komunikace stavíme na silném lídrovi společnosti Randstad, CEO Martinu Jánském. Využíváme toho, že Martin Jánský je velmi dobrý speaker a přináší médiím cenné insighty. Navíc skvěle spolupracuje, stejně jako Marketing & Communication Manager Petr Douda. Tato kombinace nám umožňuje zajišťovat oběma pánům pravidelnou publicitu v rozhlase a televizi.
- Každoročně aktivně participujeme rovněž na největší odborné a společenské akci klienta, představení výsledků průzkumu REBR a vyhlášení ankety Randstad Award pro nejlepší zaměstnavatele roku. Zajišťujeme účast médií na slavnostním ceremoniálu (v roce 2024 například ČT1 a Prima) a vypomáháme s pozvánkami pro nejvýznamnější hosty (v roce 2024 ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka), čímž posilujeme a rozvíjíme prestiž značky.
- Během tříleté spolupráce jsme společnosti Randstad pomohli dosáhnout výrazného nárůstu publicity, a to především v oblasti mainstreamových médií, televize a rozhlasu. Agentura se objevila 48x ve vysíláních hlavních televizních stanic, především České televize. Dále jsme zajistili 164 výstupů ve zpravodajství rádií, jako je Český rozhlas Radiožurnál, Český rozhlas Plus, Frekvence 1 nebo Rádio Zet. Celkem jsme pro klienta zprostředkovali v tomto období 904 mediálních výstupů, z toho 418 v mainstreamových médiích. Každoročně roste celkový počet výstupů, které společnosti zajistíme. Například v posledním roce spolupráce jsme zajistili více televizních výstupů (zpravodajství ČT, ČT24, TV Nova a CNN Prima News, diskuzní a publicistické pořady ČT a ČT24), než v předchozích dvou letech dohromady.
- Zprostředkovali jsme desítky exkluzivních rozhovorů a reportáží na témata jako „AI na trhu práce“, “Reskilling upskilling” nebo „Výše mzdy.“ Zároveň jsme podpořili mediální pokrytí významných průzkumů, jako jsou Randstad Employer Brand Research, HR Trends a Workmonitor, jejichž výsledky média využívají i s větším časovým odstupem.
„S agenturou Epic PR nyní startujeme již čtvrtý rok úspěšné spolupráce. Velmi oceňujeme její hluboké porozumění našemu oboru, které se odráží v efektivní a kreativní realizaci projektů. Zároveň si ceníme i lidského přístupu celého týmu, se kterým jsme si skvěle sedli. Díky synergii mezi naším přístupem a efektivitou Epic PR zaznamenáváme rok od roku více a více mediálních výstupů. Spolupráci s agenturou vnímáme jako klíčový faktor naší úspěšné komunikace..“
Další case studies
Randstad: Miláček České televize
900x v médiích
Parallel Garden: Jak jsme v crowdfundingu vybrali skoro milion
Parallel Garden: Milion na Hithitu pro hydroponii SKUBA
Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech
Princezna zakletá v čase 2: Přes 100 000 diváků v kinech
Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu
Karpuchina Gallery: Šest set tisíc pro Ukrajinu
Noerr: Top 10 mediálně nejcitovanější advokátní kancelář
4,5x nárůst publicity
Trinity Bank: Úspěšný rebranding z kampeličky na respektovanou banku
Rebrandingem mezi elitu
Synlab: Nejcitovanější laboratoř v ČR
Přes 1600 výstupů za tři roky
ANECT: Z ajťáků jsme udělali nejcitovanější experty mezi přímou konkurencí
Zvýšení medializace o 70 %
Saint-Gobain ADFORS: Regionální employer branding největšího světového výrobce perlinky
Zvýšení medializace o 65 %
Saint-Gobain Construction Products: Díky nám jsou sádrokarton, fasády a izolace „sexy“
Efektivní integrace čtyř brandů
Nejřemeslníci.cz: Re-launch známého portálu zahltil provozovatele poptávkami
Přes 70 výstupů z tiskovky
ČED: Efektivní brandbuilding dodavatele energií
Noví klienti díky kampaním na Facebooku
Synlab: Promyšlená syntéza několika sociálních sítí
Zvýšení dosahu příspěvků na Facebooku o 300 %
Yves Rocher: Cíle jsme splnili už za tři měsíce
Zvýšení dosahu příspěvků na sítích o 380 % za tři měsíce
PwC: Změna vnímání značky jako dodavatele komplexnějších služeb
Zvýšení medializace o 79 % za jediný rok
Karpuchina Gallery: 100% SOLD OUT! Jak jsme pomohli vyprodat výstavu za bitcoin
Pomohli jsme vyprodat výstavu obrazů za bitcoin